Jag hade sex med Kalle Anka!

Mitt liv är så j*a fucking booring! Haha!
Tappar läsare igen.... :(

Ja vad ska jag skriva då mer än vad som händer i mitt liv!? Kanske ljuga lite och säga att jag har legat med Kalle Anka i helgen som var?!  ;)  haha!
Nej men seriös...

Sponsra mig med lite stålar så ska ni få något att läsa om! hehe!

Å vi snurrar runt, landar mjukt bland sidenlakan
Tjut och sprut i rosa ljus, bland sidenlakan
3000 watt för dej
5000 watt för mej
I rosa ljus är allt okej

Och sen vilar vi och läser Kerry Drake, Hustler och Penthouse
Och lyssnar på George McRae

Någon kanske vill tipsa om en bra bok jag kan läsa till jag bli miljonär och kan köpa de där 3 böckerna jag önskar mig!?

Snart helg och partysugen som bara den.... Men inga cash, inget.. ja vad rimmar på cash? haha!
Ja ja men jag kan inte ha kul i alla fall... haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0