Jag vill bort...

Hade det inte vart för Tindra, så hade jag sagt upp lägenheten och åkt... Vart vet jag inte, men bort härifrån....
Spelar ingen roll om jag hade fått leva på luft och vatten... Jag vill bara bort...

Nu kan jag inte ens få åka bort en dag utan att hela världen måste vet vart och varför! Och jag måste alltid planera allt i minst 3 veckor och så blir det ändå aldrig som jag vill tillslut...

Jag ville ju ha barnvakt till nästa vecka.. och nu fick jag ett sms av Patriks pappa's fru! "Hörde att du behövde barnvakt. Blir lite nyfiken på vad du ska göra." SKIT I DET DU SÅ LEVER DU LÄNGRE!!

Varför ska HON veta vart jag ska och vad jag ska göra!?
Och när Patrik var här igår så låg jag i badet.. Och när jag kom upp hade han klickat upp "mina mottagna filer" på min dator (Jag loggade ut alla sidor innan så det var väl det enda han kunde snoka i...) och satt och kollade vad för bilder jag hade fått.... Jag hade några bilder på lite folk jag pratar med, som vän och inget mer, och där ibland mitt ex som hade skickat en gammal bild på sig själv i bar överkropp och en kompis som ville visa sin tatuering...

Och då blev han sur och antog att jag satt och skickade nakenbilder till alla (ja typ 3 kanske..) de killarna jag hade fått bilder av!! För man skickar inte bilder till någon utan att vilja ha något tillbaka! WTF!?!?!?
Jag vart skit förbannad! vad tror han om mig!? Att jag är någon slags jävla hora som lägger ut massa nakebilder överallt för att alla ska få se hur fucking sexig jag (Inte) är!?

Vi "samtalade" om det och jag tycker inte vi kom fram till någon vettigt alls.. Det kommer bara fortsätta, han snokar, jag blir sur o.s.v... Och sen måste hela världen lägga sig i....

Sen blir man ju inte direkt gladare av att höra hur bra det går för alla andra... Med kärlek, vänner och hej och hå...
Jag vet bara en sak.. Det här var inte det livet jag ville leva!

OCH... Att jag SKA gå på Mötley Crüe i sommar! Det spelar ingen roll om de är dåliga eller gamla... Jag ska dit bara för att träffa folk och vara JAG! Så nu börjar sparandet.. "Boendet" är typ redan fixat.. Bara biljetten som saknas.... Och semesterdagarna....

Jag har så mkt impulser i kroppen som vill komma ut! Nästan så mkt att jag kan verka desperat!

Nej nu ska jag och Tindra vandra iväg till "mormor" på middag! Hon vill gå nu! ;)


Kommentarer
Postat av: Mia

Karlar är förjävliga.

2009-02-21 @ 20:13:06
URL: http://miijaah.blogg.se/
Postat av: Kim

Förstår att du blev förbannad! Är du ledig nått den här veckan? :)



Har legat sjuk, så har inte haft lust att blogga.

2009-02-23 @ 14:50:18
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0