Reality update!

Jag måste ju skriva lite annat oxå så jag inte tråkar ut er totalt! ;)

Igår hade jag en trevlig kväll! Först dök Henrik och Li upp med Tindras lilla kusin Evelyn som jag och Patrik, som var här och skulle hälsa på Tindra, skulle vara barnvakt åt medan de var på "alla hjärtans dag bio".
Hon hade växt sedan sist! Det är mysigt med bebis om man får lämna tillbaka den sen! haha! Jag ska i alla fall inte ha någon bebis på många många många år! OM jag ens ska ha en till!

Strax efter det så kom Linda och Sandra över! Vi kollade på slutet av melodifestivalen och sen satte vi oss i köket och drack cola och snackade hästar och annat skit!  Vi skrattade och hade det väldigt trevlig! Jag hade det i alla fall!

Det måste vi göra om, fast barnfrit och med en flarra vin! ;)

Sen kom de och hämtade Evelyn som hade vart hur snäll som helst! Henrik som säger att hon bara skriker och skriker jämt! Hon skrek bara lite när hon vart hungrig! ;) Annars var hon tyst och skrattade! Hon är förresten nog världens minsta Mons Selmerlöv (Stavning?) fan! Haha! Hon vart tokig och sparkade och skrattade när han sjöng på tv'n! hihi!

Sen har det inte hänt så mkt annat roligt....

Men nu fick ni lite variation i alla fall! ;)  En Reality Update!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det måste vi absolut göra om ffs :D tack för en mysig och underbar middag idag :D vi måste ses oftare <3

2009-02-15 @ 23:10:29
URL: http://quinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0