Skäms!

Jag har inte sovit ordentligt på några nätter nu... Jag har magkatarr och halsbränna... Känner mig stressad och får myror i hela kroppen och har väldigt kort stubin....
Jag skulle behöva: Sömn i minst 12 timmar, ett långt varmt bubbelbad, en ny dammsugare/Dammsugarpåsar som passar min dammsugare och skurmopp!

Igår fick jag panik och dammsög hela lägenheten med det lilla röret! Eftersom röret med munnstycket är det stopp i!
Jag kröp runt på alla 4 med det där förbannade röret och när jag dammsugit allt utom halva v-rummet vart det stopp igen! Jag försökte skaka på plaströret och vart tillslut så arg att jag skakade själva dammsugaren och då släppte stoppet, men bara halvt.
Då insåg jag att påsen var full.....

Jag har ingen aning om vart det finns påsar till min dammsugare och inte heller någon aning om vad påsarna heter ifall jag skulle vilja beställa på internet!

Jag skäms för att ta hit folk för att det ser ut som någon uteliggare bor här.... Soffan är fläckig och trasig och det är saker och skit överallt! jag får panik och jag får inte bort allt! Vart ska jag göra av allt som jag har framme som jag använder ibland? Annars hade jag kunna slänga ut allt i förrådet, men jag orkar inte gå dit varje gång jag behöver ett papper eller någon pärm!

Nej nu måste jag klä på mig och ta Tindra till dagis och mig själv till jobbet..... En Red Bull innan kanske så jag inte ser ut som jag nyss vaknat igen....


Kommentarer
Postat av: Ela

Du kan ju kanske tömma dammusugarpåsen för hand, annars kan du ju kanske titta om det står på dammsugarpåsen vad den heter :)

2009-02-24 @ 10:56:57
URL: http://karateelixx.blogspot.com
Postat av: Pernilla

www.dammsugarpasar.nu där köpte vi ifrån förut :)

2009-02-24 @ 13:59:11
URL: http://jerseyko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0