Steg 1:

Ja altså...
Steg 1: Vitaminer.. Min mamma påminnde mig om att jag blir sjuk för att jag äter dåligt och inte får i mig vitaminer....
Så steg ett får bli att börja ta mina vitaminer igen! Om jag kommer ihåg....
Steg 2 kommer väl bli att äta mer.. men det går inte förrän jag har råd.. just nu har jag 1000 kr att leva på den här månaden och allt kommer gå till Tindra för hon behöver mat mer än vad jag gör! Jag klarar mig på pasta, potatis och köttbullar! Och jag har ju en j*a massa såser hemma.... Och faktiskt lite burkar med soppa och annat "nödvändigt" som minimajs! haha!

Jag har super lock i mitt högra öra och det är så irriterande för det känns ända ner i käken och det känns som om min käke sitter snett! Fast det kanske den gör.. Har visserligen inte kollat efter.. Men jobbigt är det! Och jag får inte bort det!
Bara jag inte får öroninflammation.... Då lovar jag att vem som helst får ta Tindra så jag kan ligga och tycka synd om mig själv och gråta för att jag har ont och få ont för att jag gråter....

Min skrutta gav mig en snabb kram när jag hämtade henne på dagis idag! Men hon kom på sig själv och slutade! hihi! Hennes vänner såg ju på! ;)
Sen var hon jätte trött och gnällig igen och jag fick inte leka med henne idag heller.. En snabbis hann vi gosa innan hon somnade typ halv 8!!! Hon som aldrig somnat innan 20.00 förut....
Men man blir väl trött av dagis! ;)

Nej jag ska lägga mig tidigt idag oxå! Lyckades faktiskt somna innan midnatt igår! Läste klart boken oxå...
Vad ska jag göra nu då? *Förtvivlad*
Jag vet att jag iaf ska försöka få tag på "The Heroin Diaries" av Nikki Sixx och "Slach"  Ni vet han från Guns'n'Roses!?
Och så vill jag läsa "The Dirt" på engelska oxå!
Aaron tyckte att jag skulle läsa den en gång till! haha! Hade det inte vart Patriks bok så hade han fått låna den för han ville läsa den igen men hade lånat ut sin bok, men mindes inte till vem! haha!
Men jag ska läsa den en gång till, fast på engelska!

Jag har bara inte råd just nu att köpa några nya böcker....
Jag får önska mig i födelsedagspresent!! ^^, Fast det är ju rätt så långt till dess...

Ja ja.. Fick förresten en till bild idag!

Jag gillar verkligen inte min lugg och mitt fyrkantiga ansikte.. Men ja ja....

Nej... Göra i ordningen för sängen nu då!?

G'night!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tindra äter massa nyttigt på dagis så du och hon kan äta samma mat till middag :)

2009-02-04 @ 11:26:25
URL: http://jerseyko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0