Mitt hjärta för er!

När jag öppnar mitt hjärta här i bloggen för alla att se så väljer jag själv vad jag vill att ni ska få läsa.
Delar utav mitt privatliv som jag känner att jag kan dela med er. Men det är långt ifrån hela mitt liv som hamnar här på bloggen....

Just nu är mitt liv ganska dramatiskt.... Detaljer om det kan fås via telefon för er som har nr!

MEN.... Det jag väljer att inte skriva om här, har jag valt att inte skriva om, av en anledning.... Det är mitt PRIVAT-liv....

Det känns rätt så kränkande att veta, att någon, snokar runt i mitt privatliv, mina privata saker och lägger näsan i blöt.... Vad heter det på polisspråk?
Speciellt när det inte finns någon anledning till det... Speciellt, när det enda som ligger bakom det hela, är svartsjuka...

Det är lågt.....

Jag funderar skarpt på att flytta här ifrån.... Man vill ju inte bo här när man bli behandlad såhär... Dessutom sprids saker ganska fort i den här "byn" och omvandlas till lögner och påhopp....

Ja jag ljög... Men av just den här anledningen....

Nu ska jag umgås med min familj,


Kommentarer
Postat av: Ela

Jag förstår dej, har ju bott i Hallsta, hålornas håla :D Hoppas vi kmr iväg att flytta till sthlm så småningom, hoppas allt är bra annars.

2009-02-22 @ 20:55:06
URL: http://karateelixx.blogspot.com
Postat av: Elli

Jag åker iväg några dagar på sommaren med dottern för att få vara anonym ett tag, det är jätte härligt! Ibland funderar jag på att flytta, och liksom börja om.. Men efter ett tag blir väl livet vardag igen även då..

2009-02-22 @ 22:49:31
URL: http://elliaurore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0