Varför jag!?

Ja jag vet inte vad jag har gjort för att förtjänat det här.... *Gråter*
Nu när jag äntligen slutat kräkas å må illa, ja då ska jag ju gärna få ont i halsen och bli snuvig istället! IGEN!!
Jag fattar inte!?!?!

Jag har väl ändå aldrig gjort något så ont att jag förtjänar allt det här?
Ev bruta revben, blödningar i lillfingret (Låter inte så illa kanske, men gör ont så in i...) magsjuka, viktnedgång, huvudvärk, sticksår från larm i tummen, ont i olika kroppdelar daglien, bröstsmärtor (Bröstbenet altså!), förkylningar och massa andra småsaker som gör livet till ett litet helvete!!

"Det är ju inte så faligt, tänk på de svältande barnen i afrika" säger ni säkert då.. JA MEN BARA FÖR ATT NI INTE HAR KONSTANT OTUR OCH ÄR VÄRLDENS LYCKLIGASTE OCH FRISKASTE!!! *Brister ut i storgråt*

Små saker som händer hela tiden kan göra livet jävligt surt ska ni veta.... Det är mitt lilla "i-lands problem"....

Saker jag ska ta tag i det här året (Ej i betydelsefull ordning):
  • Viktnedgången - kanske gå till en (KVINLIG)läkare?
  • Jobbet och ekonomin.
  • Körkortet.
  • En hel hälsoundersökning från topp till tå! Även där en kvinlig läkare....
  • Mina urspårade rutiner...
  • Min hälsa, mindre godis och sånt...
Och varför kommer man på alla bra saker att säga/skriva när man inte har tillgång till att få ner det på papper eller dator?
Typ som nu i badkaret; Jag kom på värsta braiga dikten/sångtexten! Men nu minns jag den inte längre.... :/

Ska bota min hals med lite thé och läckerol.....

Kram.. Typ...

Kommentarer
Postat av: Elli

Jag har också fullt av små-problem. Ont i ryggen ofta, då jag har skolios. Stickningar i fingrarna (dygnet runt) på vänster hand. Har ganska nyligen blivit frisk från en förkylning som bara började om hela tiden, med feber o halsont (kunde knapt prata). Och nu urinvägsinfektion. Visst är det hemskt med svältande barn. Men ibland måste man få gnälla när allt känns jobbigt o orättvist. Hoppas du blir frisk snart :) Men du kanske behöver vvila upp dig ordentligt.

2009-02-02 @ 23:20:33
URL: http://elliaurore.blogg.se/
Postat av: lovar att de finns fler i samma situation

BARA FÖR ATT NI INTE HAR KONSTANT OTUR OCH ÄR VÄRLDENS LYCKLIGASTE OCH FRISKASTE!!! /// therese



Allvarligt talat så tror jag inte att de är så jävla många som har de som du har skrivit!"ovan"...Jag vet många som mår skit & gråter för sig själva... Man ska vara till lags till så många, så batterierna tar slut..

2009-02-03 @ 00:10:05
Postat av: Johanna

Äh jag gnäller hela tiden utan att tänka på svältande barn i afrika, någon kommer ALLTID ha det värre. Man har rätt att tycka synd om sig själv ibland. :)

2009-02-04 @ 11:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0