Carl-Jan snuskgubbe?

YES!!!
Blondinbella åkte!! Fy fan så jäkla bra!! Slippa hennes ärtiga kommentarer om hur "jätte glad" hon är åt allting!! Fy fan vad skönt.. Ursekta svordomarna, men jag tycker verkligen inte om henne!! Hon såg ut som en kåt lyktstolpe när hon dansade förra veckan och den här veckan kollade jag inte ens på henne för jag ville verkligen inte.... Skönt säger jag bara....

Är Carl-Jan en snuskgubbe?
Det tåls att diskutera! Såg ni handen när han lyfte sin danspartner efter resultatet.. Den gled ner på hennes skinka! Tills han "kom på sig själv", kollade på handen och flyttade snabbt upp den igen! ;) Snuskgubbe? Hmm... ;)

Att Hasse sjunger med i låtarna när han dansar tycker jag är så himla roligt! Haha! Inte trode jag att han var en sådan person! Han verkar så trist och strikt på efterlyst och i tv... Men privat verkar han ju hur kul som helst!

Jag har ju självklart mina favoriter i Let's Dance!
Morgan är den största favoriten! Han är ju bara för härlig! Ända sedan "Tippen" gick på tv när jag var mindre så har han varit en sådan person som lixom fastnar i minnet! Dansa kan han dessutom! Och väldigt bra!!
Sedan har vi ju Magnus! Så ortoligt duktig "trots sin storlek" och att han gjorde det helt utan lyft (Som alla vill- och tror att han ska göra!) och så perfekt... Det är ju bara toppen!
Sen är det ju Laila! Jag hade inte en aning om vem hon var innan, för jag har inte kollat på Idol eller hört något om henne innan dess heller.. Men jag tycker att hon är jätte duktig och lever sig verkligen in i dansen! Snygg är hon dessutom! ;)

Fick spendera ännu en fredag själv framför Let's Dance.. Men det gjorde inte så mkt, för det blir mer chips, dipp och cola till mig då! ;)
Idag har jag fikat med min pappa förresten! Det var kul, även om vi mest satt tysta... Men jag är glad bara jag får träffa honom då och då!

Jag har fruktansvärt ont i tandköttet dessutom!! I förrgår åt jag en Wasa sandwitch innan jobbet och fick en bit rakt upp i tandköttet, precis vid "roten" på tanden... Och inte nog med det så skulle jag äta upp de sista små smulorna i chipsskålen (Ja jag älskar chips! Ok?) och en liiiten bit ställde sig rätt upp när jag skulle tugga och på exakt samma ställe!! Blodet forsade säger jag bara!!! Aj aj aj.... Nu är jag jätte öm.. :(

Jaha.. Vad ska man göra nu då? Ida och Sofie kanske skulle komma hit om de hade tråkigt/Sofie ville! Men jag börjar bli lite trött.. Men men, de åker ju från Uppsala, så jag hinner nog sova en timma! haha!
Ida är så rar... :) Jag skrev ett sms om att jag var ensam och hon sa att om hon inte vart så trött skulle hon kommit och hålla mig sällskap, och sen så kanske hon ska komma ändå! Hur underbart är inte det då? ;) Åka nästan 8 mil för min skull! Jag älskar henne! Underbaraste!

Nej glo på tv en stund kanske? Eller LÄSA! ;) hehe!

Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: sandra

haha nej verjkigen inte ;)

2009-01-23 @ 23:15:55
URL: http://laagerljung.blogg.se/
Postat av: sandra

haha :D

2009-01-24 @ 09:41:51
URL: http://laagerljung.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Håller helt med dig om Morgan, Magnus och Laila! Vi funderade länge på hennes tuttar och kom fram till att dom inte kan vara äkta, haha tills hon skakade dem och Nisse sa "Okey, dom är äkta"



Undra vart hon köpt sin bh, en sån vill jag oxå ha!

2009-01-24 @ 17:15:30
URL: http://jerseyko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0