Det nya årets början!

Det nya året firades tillsammans med Madde och hennes kille, Robban!
Satt hemma hos dem först och drack gott och lekte en "drinklek" som jag var bäst på! haha!

Strax EFTER 12 slagen gick vi ut! haha!
Upp till utsiktplatsen Södra bergen. Där fanns en massa fjortisar som var väldigt överförfriskade och ett slagsmål startade! Som vanlig när killar dricker och är fulla med testosteron....
En stackars kille fick näsan sönderslagen.. Andra gången på 2 veckor sa han! haha!
Mina modersinstinkter tog över och jag var tvungen att ringa efter ambulans, men vart kopplad till polisen istället!

Det kom en polisbil, men de hade inte hört något om något larm! Helt värdelöst att ingen lyssnar när man säger att en kille blöder och har ev brutit näsan! "Ja ja det ordnar sig ändå" tänker de väl säkert och skiter i det.. Eller så är det "Tonåringar, de får skylla sig själva"...

Men poliserna som kom var jätte trevliga och hjälpte till och skjutsade killen och hans kompis till akuten! Då kunde jag känna mig lugn! haha!

Sen ringde pappa och sa att han var hos en kompis och frågade om vi ville komma dit!
Så vi gick dit och drack vin och pratade! Det var mysigt! Även om det inte slutade lika mysigt, men ja ja det var en ganska lyckad kväll ändå! jag hade kul och var med trevliga människor!

     

BYE!

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag vill också ha rosa!

2009-01-02 @ 12:51:59
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Ela

Hihi, såg lite gamla bilder på Tindra här på bloggen när hon va mini, värsta söt och mycket hår :) Hon är iof söt nu med men ändå :D

2009-01-03 @ 10:58:20
URL: http://karateelixx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0