I'm such a good good girl!

Om några timmar ska jag hämta lillan på dagis!
Jag saknar henne redan! Men jag vet att hon har det bra och trivs så det känns bra ändå!

Hon har massor med kompisar som alltid kommer och möter henne vid dörren när hon kommer! hihi! Igår hade hon varit med på vilan och somnat t.o.m! ;) Min lilla skrutta! Sen fick hon ju vara hos morfar tills jag slutade jobba!
Idag ska hon oxå vara med på vilan och jag tror det kommer gå bra! :) Trots att hon inte får välling! ;)

Nu sitter jag och passar på att "poppa" när jag är själv hemma! ;) Man kan ju inte spela så högt när Tindra är hemma så nu vrider jag på! :P Linda var förbi och drack te oxå innan hon och grannen åkte iväg för att handla ingredienser för att baka! haha! De får fan komma ner och bjuda sen! ;)

Funderar på att äta något oxå... Kanske vore bra? haha!'



Den här boken är nog inte så bra för mig!? Haha!

Jag drömmer sjuka drömmar och blir helt galen!! haha! Men den är bra! Rekomenderas varmt! Med vissa bieffekter! ;) Det är inte så att man vill bli rocker och knarka o.s.v, men man blir lite.. Hmm... Ja vad ska man säga? Jag vet inte hur jag ska förklara det hela... Men man bli annorlunda! Haha!

Sen är ju inte musiken så pjåkig heller! ;) Visste ju inte riktigt vilka Mötley Crüe var innan jag läste boken. Jag har ju hört några låtar och så, men visste inte "vilka de var"! Nu när man har läst lite och lärt känna dem och vet hur de kom fram till texterna, musiken o.s.v. så blir låtarna ännu bättre!
Jag har t.o.m fastnat för grupper som "Poison" och "Ramones"! Haha!

Kanske är jag på väg att bli en rocker? :o Haha!
Men visserligen.... Killar som använder mer smink än vad jag gör är faktiskt ganska hett, på något vis... ;) haha! Och gitarrer och trummor är ju dödssexigt! Jag har alltid tyckt det visserligen....

Get a grip on yourself,
get in shape for tonight

Take a look at yourself or your dreams
you're losing sight
It just ain't right. It just ain't right

Hey man, look at me, I'm screaming
Are you watching me bleed, are you beleiving'

You got to stick to your guns
What's right for you, ain't right for everyone
Ain't right for everyone
You got to stick to your guns
What's right for you, ain't right for everyone
Ain't right for everyone

Too much too soon. too much for you
Everyday has a hero, don't it though
Don't let it go
You got to fight, it just ain't right Hey man, look at me, I'm screaming
Are you watching me bleed, are you beleiving'

You got to stick to your guns
What's right for you, ain't right for everyone
Ain't right for everyone
You got to stick to your guns
What's right for you, ain't right for everyone
Ain't right for everyone

Hey man, look at me, I'm screaming
Are you watching me bleed, are you beleiving'
You got to stick to your guns
What's right for you, ain't right for everyone
Ain't right for everyone
You got to stick to your guns
What's right for you, ain't right for everyone
Ain't right for everyone
Come along

Nej.. MAT!!!

Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: sandra

haha du skulle sagt till så kanske vi kunde kommit ner med en bit ;)

2009-01-23 @ 22:24:58
URL: http://laagerljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0