Jag duger!!

Ok...

Jag är inte pinnsmal, jag har inte långa, svarta, vackert böjda ögonfransar att vifta med, jag har inga stora pattar, jag har inga stora putande läppar, jag har inga långa slanka ben, jag har inte en midja i size 0, jag har inte långt blont böljande hår med fina lockar i, jag har inga höga fina kindben....

Jag är 168 lång, jag väger 55 kg (Tror jg det var!) jag har skinn hängandes på magen efter graviditeten (Inte mycket, men JAG ser det!), jag har korta tjocka korvben med gigantiska vader från 17 års ridning, jag har knappt A-kupa och bristningar på det dessutom, jag har trollhår som är trasigt och sönderfärgat, mitt ansikte är runt och fyrkantigt på samma gång....

Men jag duger!
Jag ska vara så där gammalmodig och säga: Det är insidan som räknas!

 

Jag ska berätta lite om mig själv, ur mitt eget perspektiv:

Jag ser mig själv som en generös (Ibland för generös!) människa som ger mycket till andra, även de jag inte känner. Jag ställer alltid upp för mina vänner så gott jag kan och är en god lyssnare! Jag kan hålla en hemlighet och är alltid ärlig!

Ibland kan jag vara lite för ärlig och uppfattas som en bitch av de som inte tål sanningen. Därför är jag hatad av många tjejer och umgås därför hellre med killar! De tål sanningen åtminstone...

Jag är väldigt blyg av mig och det tar ett tag innan jag värmer upp inför främmande människor! Jag är väldigt rädd att säga fel saker så att folk uppfattar mig som någon som jag inte är! Jag har en udda humor som lätt kan misstolkas och håller därför hellre käften än säger något som får folk att tycka illa om mig!
Detta leder istället oftast till att jag hamnar utanför eftersom jag inte säger något alls...

Jag kan verka som en glad människa utåt, men har egentligen en ganska trasig och deprimerad själ... Men jag försöker! Jag har tagit mig uppåt i självförtroende trappan! Ganska många steg!

Mina vänner gör mig trygg! Med dem kan jag alltid vara mig själv! Självförtroendet stiger alltid när jag är med dem! Med dem kan jag göra vad somhelst!

Jag tänker oftast för mycket på andra och knappt något alls på mig själv... Men det har börjat förändrats även det! Jag måste börja ta för mig lite i livet!

 

Jag ska fråga mina vänner hur de ser mig! Jag hoppas de är ärliga med svaren!

 

Jag är trots allt en ganska bra människa! En liten människa, med stort hjärta!

Kommentarer
Postat av: Josefin

sund inställning :)

2009-01-06 @ 00:14:56
URL: http://jj90.blogg.se/
Postat av: SANIBO

frågestund, ask me something!

http://ssanibo.blogg.se/2009/january/fragestund.html

2009-01-06 @ 00:15:14
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: madelene

du är en underbar människa med det största,och varmaste hjärta!!! älskar dig vänner!:)

2009-01-06 @ 00:25:08
Postat av: Josefin

sv: ja sant. Man borde försöka tänka så mer

2009-01-06 @ 00:26:41
URL: http://jj90.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det är inget fel på din mage! Du har fått barn och har grymt mycket plattare mage än mig. Och det där med brösten, jag känner igen mig alldeles för mycket >.<

2009-01-06 @ 18:50:58
Postat av: Kim

Du är världens bästa, du lyssnar alltid och försöker alltid att hjälpa mig med mina problem. Du är glad, snäll, trevlig och alltid ärlig! <3

2009-01-08 @ 10:52:07
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Kim

Sen så har ju vi sjuk humor bägge två så. ;)

2009-01-08 @ 10:52:24
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0