Klipp klipp!

Jag vill klippa mig.. Fundrerar på: Ska jag göra det själv? Låta någon annan/privatperson göra det? Eller gå till frissan?

Jag resonerar såhär..
  • Gör jag det själv och det blir dåligt har jag bara mig själv att skylla! Och det är dessutom gratis!
  • Klipper någon annan mig så kanske det inte blir som jag vill eftersom personen kanske inte har så mkt erfarenhet av just det jag vill.. (Som om jag själv skulle ha det då? haha!)
  • Frissan kostar....
Visserligen är det värt att gå till frissan, men när har de tid då? Kan man ta drop in och det blir bra (Finns nästan bara tider på "pensionärsställena") då? Hur mycket kostar det? jag vill ha det gjort NU! jag är sååå förbannat less på mitt hår! Det ska bli så tunnt att man kan kunna se hårbotten! haha! nej men nu ör det så tjockt att det blir "fluffigt" nere vid topparna och platt på huvudet! Inte så särskitl snyggt!
Och folk undrar varför jag alltid har håret uppsatt!

Nej.. jag ska i alla fall tvätta håret nu, sen får vi se om jag greppar saxen eller låter det vara.. Jag har ju klippt mig själv förut; etapper, topparna och "uppklippt"....

Ne nu ska jag nog sluta skriva för jag har inget mer å skriva just nu...

BYE!

Kommentarer
Postat av: madelene

gummsan gå till frissan:) nu finns det tider tätt inpå;) det är runt jul, nyår och bröloppstider som det är fullt=)hos frissan får du typ som du vill ha det iaf:)kostar kring 340 kr

2009-01-22 @ 21:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0