Rockin' Roxette!

Sitter här och lyssnar på Roxette medan Tindra busar i soffan med katten! Snart åker gardinstångsjäveln ner.. Men vad gör det? På söndag blir det IKEA och en NY stångjävel!

 

I alla fall.. Roxette.. Sitter och minns "the old days"... När man var lite "wild and crazy"! Saknar fanimig den tiden....
Ibland önskar jag att man kunde spola tillbaka tiden! Go back, do over... Oj vad mycket jag skulle vilja ändra! Men då skulle jag visserligen inte vara den jag är idag! Och min underbara TinTin skulle kanske inte ha existerat!

 

Fast.. När jag tänker efter... Så finns det nog inget jag ångrar att jag gjorde! Jo en sak ångrar jag! Att jag inte stod upp för mig i skolan och sade ifrån mer! Jag hade ju LÄTT kunna spöa alla de där grabbarna!
Får ta och spöa dem nu istället!

 

Nej faktiskt... Min "kurator" jag gick till förut sa att jag skulle förlåta alla för det var så onödigt att slösa energi på att hata någon som inte ens vet att den har gjort fel..
Den som mobbar vet inte vem du är om 10 år, men den mobbade minns alltid dig!!



KOM IGÅG DET NÄSTA GÅNG DU SÄGER NÅGOT DUMT TILL NÅGON!!!!!


 Oj nu spårar det ur! haha!

 

Ja nu ska jag frysa vidare med skruttungen! Jag menar mysa... Fy faen så kallt det är här hemma....

 

 

Kram!


Kommentarer
Postat av: Kim

Ska vi ge dom ett kok stryk? ;)

2009-01-08 @ 10:52:59
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0