Lista!

1. Vilken del av ditt utseende lägger du ner mest tid på? 
Hmm.. Typ hela? Hatar mitt hår och vill göra något åt det visserligen, men annars "sköter jag om mig" ganska bra!


2. Om du kunnat bo varsomhelst i hela vida världen, familj, vänner, jobb, allt hade följt med, vart skulle det då varit? 
Oj... Tyskland eller Thailand! haha!

3. Finns det något du SKULLE VILJA göra, men aldrig får tillfälle, tid eller råd med?

Ja du.. Köpa en lägenhet med massa snygga möbler och inreda hur jag vill!


4. Vilka är dina TRE favoritbloggar? 
Pernillas blogg såklart! Kims blogg och hmm.. Det finns ju så många! Alla är bra! ^^


5. Prenumererar du på någon tidning? 
Nope! Läser den jag vill läsa på jobbet! ;) Norrtäljetidningen! Köper Aftonbladet om det står något spännande i den!


6. Vad fick dig att börja blogga? 
Hade kompisar som bloggade och ville prova på jag med! tror jag det var.. Minns inte det var så länge sen..


7. Har du några stora planer detta nya år?

Att behålla jobbet är väl prio 1! Annars är det väl körkort och Tindras dagis! :)


8. Köper du helst "köbekaugor" eller bakar du hellre själv? 
Båda! Jag gillar att baka, men tiden räcker inte alltid till! Så ibland köper jag! Men jag äter inte kakor så ofta...


9. Till vilken organisation/fond skulle du skänkt 500kr/månad om du vore tvungen? 
Hjärt & Lungfonden


10. Vad för sorts husdjur har du haft genom hela din livstid/har du just nu?

Oj... X-antal hundar, några hästar, en kakadua, en leguanödla, X-antal katter,fiskar, råttor, vandrande pinnar, tedjur (Minns inte vad de hette, men de typ lever på te?) och just nu har jag 2 söta små kissemojsar! Ceacar och Tarzan!


11. Om du hade en tidsmaskin, till vilken tid skulle du då åka?

Antingen till 1700-1800-talet eller till 70-80-talet! ^^ Inte så långt bak altså! ^^


12. Vad är det mest onödiga du har köpt? 
Hmm.. Jag använder nog det mesta jag köper bara för att det inte ska vara onödigt köp!?


13. Vilket ämne i skolan var för dig det värsta?

Matte för jag har så svårt med siffror och skit.... :/


14. Har du några inplanerade resor det här året?
Nej, men det skulle vara skönt med en kortis! Kanske en resa till Göteborg i sommar? Vi får se! ;)


15. Berätta 3 saker som dina läsare antagligen inte visste om dig? ;) 
Hmm.. Jag vet ju vilka de flesta av mina läsare är, och de flesta vet nog redan allt om mig! haha! Men ok..

  • Jag är livrädd för elektrisitet (Stavas?)
  • Jag har skaffat läsglasögon!
  • Jag biter mig i läppen och kinden tills det blöder när jag är stressad...


16. Bara måste ställa denna fråga; Läser du Blondinbellas blogg? 
Nope...


17. Är märke viktigt för dig, vad gäller kläder? 
Nej, bara det är snyggt och jag trivs i det!


18. Hur länge har ditt förhållande du har just nu varat, ELLER; hur länge har du nu varit singel? 
Singel i.. vad blir det? Några månader?


19. Svär du ofta? 
Ja, men inte när någon "viktig" hör, t.e.x på jobbet eller när Tindra är med! Även om det råkar slinka ut ett "fan" eller "helvete" då och då! ;)


20. Var i Sverige har du din absoluta favoritplats? 
Vart som helst där Tindra är! ^^


Kommentarer
Postat av: Kim

tack! :p jo men jag skriver ju om annat också. :p

2009-01-21 @ 13:05:24
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0