Magsjuka!

Fortfarande inga bilder från fotograferingen.... Vad håller han på med lixom? Även om HAN kanske inte gillar bilderna och ångrar att han slösade sin tid på att fota mig, så borde väl åtminstone JAG få bilderna? Som det står på kontraktet så ska jag få MINST 3 bilder.... Aja hoppas jag får dem snart....

Tindra har vartit sjuk.. När jag kom hem från jobbet i onsdags så var hon jätte pigg och glad. Lade henne i sängen vid 20.30 och hon somnade /tystnade vid 12.00... Runt midnatt skulle jag lägga mig och skulle just stänga av datorn och hörde att hon vaknade! Väntade ett tag ifall hon skulle somna om men då hörde jag att hon lät konstigt! Fick uppehåll i skriket då och då! Så jag gick in för att se så hon inte höll på å kvävas! Och då såg jag att hon hade spytt ner hela sängen och hela sig själv...

Tog upp henne, av med pyjamas, in i badet. Tvättade av henne och hon var inte road av badet.... Upp och så fick hon sitta naken inlindad i handduken i soffan och kolla på tv.. Då spydde hon igen, över hela sig och hela soffan... Torkade henne med en handduk och tröstade när hon grät och kräktes. Medan det var bra en stund bar jag ut hennes säng ut i vardagsrummet och ställde den vid min fotända, bäddade om den och lade en handduk (Det gick åt ca 4 handdukar den kvällen!) över kudden och lakanet ifall hon skulle kräkas igen.
Jag vred tv'n så vi kunde ligga i sängen och kolla!

Sen tänkte jag att hon kanske var hungrig efter att ha spytt!? jag brukar i alla fall bli det! Så hon fick en liten bit banan som hon tog en tugga på sen satt hon bara med den i handen! Efter ett tag så lade hon sig ner, forfarande med bananen i handen och jag försökte ta den ifrån henne. Då ställde hon sig upp och skrek! Alldeles rasande blev hon! haha!
Så hon fick bananen igen och efter ett tag lade hon sig igen.. Försökte ta den igen och samma visa! Rasande!
Så efter ett par försök fick hon sova med den... :/ Hade ju trots allt handduken ändå så...

Dagen efter så kräktes hon inte alls.. Eller hon kräktes lite, men svalde det!! *Blä* Men däremot så bajsade hon 3 ggr bara på morgonen/förmiddagen! Hon brukar bara bajja en gån på morgonen annars... Annars var hon ganska pigg! Sov 4 ggr på dagen och hela natten och ville inte äta så mkt..

Idag har hon vart sig själv förutom att hon bajjat 2 ggr i morse! och att hon inte vill äta fortfarande... Men hon är pigg och leker, skrattar, gnäller och gråter som vanligt! ;)

Jo förresten!!
Är det någon som vill ha två kattjävlar? Extra billigt idag!!

Katterna satt i fönstret och kollade på varandra och då började Ceacar mucka med Tarzan och de började typ "boxas" eller vad man ska säga och tillslut vart Tarzan arg och det vart slagsmål på riktigt och Ceacar satte klorna i MIN NYA GARDIN!! Och gör en reva och två hål i den!!!!

Jag önskar att jag bara kunde få ha mina saker ifred någon gång! Jag kan inte ha något fint framme eller ens blommor i fönstret! För då äter antingen katterna upp dem eller så är Tindra där å pillar! Har jag prydnadssaker frame ligger de på golvet 4 min efter att Tindra vaknat.... Eller i 1000 små bitar nånstan....

Ja Patrik får fanimig ta å skaffa sig en lägenhet nu så jag kan få lite egentid! Varannan helg är väl inte så mkt begärt?
Men han kan ju inte skaffa sig en läge nhet, för nej det fattas ju en soffa!
Jag hittar en soffa under 500 kr på 5 min om du vill!
Men du ska ju bara ha snygga, dyra soffor.... Du kan få min förresten när jag får den från landet!
Ja det fattas ju såklart annat oxå.. Typ sällskap?
Nej men skaffa en lägenhet nu så får du ju även träffa Tindra! Eller vill du inte det?

Jag vill gå på Tina Turners koncert.... Nån som har 1700 att låna ut till mig? PLZ!?!?!?


Jag ska städa klart i köket nu.. Jag hatar mitt kök..... Ska äta lite oxå.. Innan jag försvinner helt.....

Mmm..... Hej....

Kommentarer
Postat av: Ida

jag vet en som vill ha ceasar iaf hihi =)

2009-01-30 @ 14:46:24
URL: http://frokenmodig.blogg.se/
Postat av: Linda

JAG VILL SE TINA TURNER!

2009-01-31 @ 22:43:29
URL: http://quinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0