Porr? ;)

Ja se dessa "porriga" kläder jag har i min garderob! ;)
Temat för i morgon skulle vara något "Lite tuffare" och eftersom jag är i någon slags "Rock'n'roll" period nu så fick det bli: Ja, Rock'n'Roll!! hehe!

Så jag rotade igenom garderoben (Och golvet, förlåt mamma!) och hittade tillslut passande kläder! Tror jag... Kanske ska ta med ett par jeans ifall han inte gillar mina shorts! haha! De kanske är för korta för hans smak? ;) MEN.. Jag har ju leggings under, som inte är genomskinliga, så man ser inget.. Det är ju nästan som att ha byxor med byxor på! Eller?

Oooh jag vill ju lägga ut en bild jag tog medan jag hade tråkigt när jag provade kläder! hihi! Men då kanske jag förstör det roliga sen ju!!

Oki men en då som är lite redigerad med!



Haha nej vad pinsamt det känns att lägga ut bilder på sig själv när man stått hemma i hallen och "posat" hahahahaha!
Aja men jag bjuder på det! ;) För jag gillade bilden! :) Tror ja...

För ju mer man kollar på en bild, desto mer fel och brister hittar man.... Konstigt det där? haha! Aja det får vara så nu....

Nu ska jag lägga mig för i morgon bitti bär det av till Uppsala!! Var lite tidigare än jag trode, men det funkar!
Ska kanske träffa Pernilla oxå om det hinns med! Lite jobbigt att jag måste ha Tindra med, för det känns som att hon kommer vara ivägen och stackars Ida får ta henne som har blodtrycksfall och är höggravid! men men vad ska man göra?

Nej.. Sova! Skönhetssömnen är viktig! ;) MAOAHAHAHA!

Puss o Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0