Ny färg! Igen...

Nu har jag färgat håret igen!
Den bruna toningen jag hade i innan fick inte bort det röda.. Så jag slog på med det tunga artelleriet och drog på med en läcker kolsvart! ;)



Ska snart åka på en studiofotografering i Uppsala! En kille mailade mig på en community där jag är medlem och jag tänkte att det kunde väl bli kul med lite bilder och "självförtroende träning"! Det är ingen skummis! Flera på samma community har blivit fotade av honom och har rekomenderat honom! Han tar jätte bra bilder och det kommer bli kul! Dessutom ska jag ju ha någon med mig! Aldrig att jag gör något sånt själv, hur mycket rekomendationer personen än har!

Då kommer det lite snyggare bilder på mig! haha!

Min mamma är världens bästa mamma!! Jag älskar henne sååhäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
äääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
äääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär mycket!! :)

Du är bäst!

Snart kommer ett Youtube klipp! ;) Eller två! hihi! Men nu ska jag lägga mig!!

puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0