Vandrande häxblandning!

Igår började min dag med att kliva upp 06.45 nät jag kulle börja jobba 09.45 och kunde sova mycket längre till men har man barn så är det DE som bestämmer när man går upp! Men vi myste i sängen en stund innan vi klev upp på riktigt!

 

Var ju tvungen att stressa upp och iväg till Patrik/s bror för han var åååååååååååhhh så dödssjuk (Förkyld) så han oooorkade inte gååååååå....
Lämnade henne där och sprang ner till jobbet men så var ingen där!?!? Jag hade altså sprungit och stressat i onödan... Fick vänta 5 min innan någon kom och öppnade...

 

Efter jobbet var det tillbaka upp till Flygfältet och hämta lillan, lämna henne hos hennes plastmorfar och mormor som skulle komma senare.
Hem, städa som en galning (Nu är det skitsnyggt här hemma! ) och dricka vin samtidigt!



Förfest här hemma med rock'n'roll! Taggad som fan! Byter kläder X- antal gånger och fixar frisyren 400 ggr.. Som vanligt..
Ut till nästa förfest och sen till krogen och dansa!

 

Musiken kunde ju ha vart bättre, men jag hade roligt ändå! Saknade min lilla skruttunge som låg och sussade sött med mormor! Men det hör ju till!

 

Tjejer är fan dumma i huvudet de oxå.. En tjej råkade komma åt min drink så det skvalpade ut lite på en annan tjej som stod bakom mig.. Jag vände mig om "Oj förlåt", log och vände tillbaka och fotsatte ha kul med mina vänner.. Då känner jag att någon häller en kall j*a cider på min rygg! Hur j*a moget är det då?


Fittor...

 

Och inte nog med det vart mitt sällskap lite överförfriskade så det skvättes ganska bra därifrån oxå.. Fick en äcklig X-cider i ansiktet, håret och högerarmen....

 

 Som tur är vet jag vart min alkoholgräns går så efter sista drinken var det "Nej tack" till allt som bjöds! Skönt att det finns åtmionstone en vuxen i  den här "staden"....



Sen ville jag hem å sova, men fick inte.. Vart ivägsläpad på någon slags efterfest.. Sjukt tråkigt, fullt med fjortisar och öl i knäet... Skit kul!!

 

Kom hem vid 6 tiden, tog av mig mina öl luktande leggings, lade mig och somnade! Kände mig som en vandrande j*a häxblandning!



Jag hade världens underbaraste dröm och ville verkligen inte vakna!! Jag vill ha det som jag hade det i min dröm, jag vill vara jag i min dröm! *Suckar*


Nu ska jag tvätta av mig noggrant allt skit på kroppen och i håret, gå till min kära mamma och äta middag och pussa på min älskade tjej! Som jag saknar henne!!!

 

BYE!


Kommentarer
Postat av: Lisa

VAD FAN MERAR DU MED "EN VUXEN" I DEN HÄR STADEN :@ Jag bor också i den här norrtälje staden. Men du ska fan inte komma och säga att du är den ända vuxna här!! Mina föräldrar är den bästa man kan ha för att dom tar hand om mig och stöttar mig. Tycker du att dom inte är vuxna för att dom tar hand om sin familj?

Men du? vad är du? du verkar ju bara gå och fummla i luften och tror att livet är på rosor. Din dotter behöver kanske ha sin pappa!? vad vet jag? tänkt när hon är 14-15 år och undrar, ""varför ville inte mamma vara med pappa för? det kanske berodde på mig?"" Det är då man hamnar i skiten, man vet inte vem man ska tro på.. mer ska jag inte skriva.

Men kom FAN INTE och säg att du är den enda "vuxna" i den här staden.

2009-01-19 @ 23:11:32
Postat av: Kim

Mogen kommentar av ovanstående. :s

2009-01-21 @ 00:27:13
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0