Inbrott?

Nu är jag riktigt jävla förbannad!!!

Jag hörde i natt att det var något som lät, som ett brak. Men tänkte att det var katten som hade ner något i köket eller nåt... Men så gick jag ut på altanen nyss och såg att min ena stol där ute var trasig!

Det ser ut som om någon har stått på armstödet och försökt klättra upp till balkongen ovanför! Nu börjar jag ledsna på de där jävla ryssarna eller vad fan dom är!

Stolen är helt paj! Man kan inte sitta i den för då tippar den bakåt! För det som håller fast arm/ryggstödet har pajat!

Vad fan kan inte folk bara acceptera andra människors privata egendom? Inte fan går man in på någon annans altan och börjar klättra på möblerna! Hellre då att de hade knackat på så hade jag kunnat gå och öppna dörrjäveln åt dem! Eller så kan de ringa till dem de vill hem till! HELVETE!!!!

Måste man sätta upp "Tillträde förbjudet för obehöriga" skyltar för att folk ska fatta!? Krävs ju bara lite folkvett för att veta att man inte hoppar på andras möbler för i helvete!! Hur säkert känns det nu då?
Vem vet vad fan de hittar på nåsta gång?

Jag saknar min grind... Ska fan ringa RB och KRÄVA en grind!!!

HELVETE!!!

Kommentarer
Postat av: J

Sorry, det var inte meningen att den skulle gå sönder, jag försökte bara fönsterglutta lite (:

2009-07-17 @ 15:10:40
URL: http://eng.blogg.se/
Postat av: Kim

tess e ilsken ;)

2009-07-18 @ 12:13:08
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0