Ingen dagens nu...

Jag vet inte vad jag ska skriva längre... 
"Dagens" funkar ju... Men vad mer, man vill ju inte bara se det hela tiden? Eller?

Kan ju skriva om Tindra, men de flesta vet redan allt som händer med henne, de viktiga som behöver veta! Och resten är väl inte särskilt intresserade ändå?

Dessutom passerar dagarna som i en dimma numera.. Minns inget och är helt förvirrad jämt... Måste skaffa mig ett jobb...
Sökte ett jobb som jag tror jag skulle gilla, men med min tur så får jag väl inte det.... Som med allt annat jag inte har tur med....

Typ min trisslott jag hade glömt att jag hade i plånboken som ligger framför mig nu.. Den glömde jag bort.. Kanske ska skrapa den? Den ligger ju framför mig!
Nä den spar vi till en regning dag...

Jag vet inte...
Ni får ge er till tåls mina tappra, troga läsare.. Jag lovar att det kommer godsaker snart!

Och så ville jag bara säga att jag ÄLSKAR MINA VÄNNER! Puss på er!

XXXXOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0