Jag kan + dagens

Jag kan om jag vill! Jag måste bara bevisa det för mig själv!
Jag är stark och jag vet om det! Men jag måste bara förstå det!
Jag är duktig och smart! Men jag måste bara inse det!

Ibland blir jag less på mig själv.... Då ger jag mig själ ev psykisk käftsmäll och drar mig i kragen. RYCK UPP DIG FÖR FAN! Du kan! Du är bra! Lita på dig själv Therese!

Dessutom måste jag börja lita på andra! Det finns goda människor! Och jag måste sluta vara så misstänksam mot alla! Alla föröker inte lura mig! Jag måste börja tro på människan lite mer!

Så var det med det!

Nu kommer "dagens":

Dagens...

Låt: Blitzkreig Bop - Ramones

Outfit: Vita leggings, svart veckad kjol, Stones tischa, rosa benvärmare, vitt skärp och smycken! ;)

Göra: Hämta Tindra hos sin pappa!

Minnas: Fortfarande samtalen på måndag!

Roligaste: Msn!

Tråkigaste: Min kvällsdepp...

Favorit: Du vet vem du är! ;)



Kommentarer
Postat av: J

Man ska vara jävligt försiktig innan man litar på folk ! (:

2009-07-22 @ 14:23:17
URL: http://eng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0