Jösses Amalia!

Jisses vilken dag!

Idag har jag jobbar 09.15-22.30!! Och från det vi öppnade kl 10.00 till 22.15 hade vi minst 5 meter kö! Helt hysteriskt! Och varmt som satan för AC'n funkade inte! Jag var tvungen att sluta stå i kassan runt 20 tiden för min hjärna sabbade upp allt! Så Tommy fick klura på hur tusan jag kunnat få ut ett kvitto med återköp men ändå fått ut rätt summa! haha!
Så Tessan fick ta över sista timmarna!

Men det var ett sjukt drag hela dagen! Inte ens lugn stund! Och butiken såg ut som ett bombnedslag när vi stängde! Så nu har vi massor att göra i morgon!
Men Tommy gav oss massor med beröm!

Tur att det är en normal dag i morgon iaf! Helt slut som artist är man nu! Och ingen vila förrän på fredag nästa vecka heller.. Jag kommer att krevera!
Fan vad jag kommer sakna det där stället! Jag kommer gråta som ett litet barn sista dagen.... :'(

Nä nu ska jag sova! Natti natt!

XO XO!

Kommentarer
Postat av: Kim

Ska du sluta jobba där? NEEEJ! :(

2009-07-04 @ 13:14:12
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0