SNÄLLA!?

Jag måste hitta ett boende i Göteborg mellan 31 Juli (Åh fan! Dagen efter min födelsedag kom jag just på! haha!) och 1-3 nätter framöver (beroende på pris såklart!) Om jag ska får tälta på någons bakgård! haha! Nä inte riktigt så illa kanske!


Men p.g.a U2 spelar så är allt fullbokat... :( Jag har kollat Vandrarhem och t.o.m några "billiga" hotell men inget finns ledigt!

Ingen som har ett rum ledigt, eller två? (Vill ju inte "ligga med" Ida och Fredrik (om han åker med) ju!) hahaha! Vi betalar såklart och mat är inte nödvändigt! det kan vi kara oss utan! ;) Eller ja.. Vi tar en vurre på kjorren! ;)

En bit ifrån gör inte heller så mkt, bara man ka ta sig med bil/kommunalt överallt! ;)

KOM IGEN NU!!

Snälla?

xoXO!

Kommentarer
Postat av: Kim

usch vad tråkigt :( vad ska ni göra i gbg?

2009-07-05 @ 11:43:13
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0