Tragiskt....

Idag har nog vart den bästa och sämsta dagen i mitt liv!

Nja nästan iaf...
Middagen var suverän och Martinas hemmagjorda hamburgare var super goda! och sen vart det vin och lite singstar! Jätte trevligt hade vi! Sen när Nina skulle gå hem så vart det lite sentimentalt och Martina började gråta och jag började gråta och vi tackade henne innan hon gick, med en skål och ett "Tal".. Sen började Tommy snacka om vad vi alla gjort bra o.s.v.. och då började även Linda gråta och jag, Martina och Linda satt och grät medan Tessan inte ville vara med på allt det sentimentala så hon, Marie och Aaron gick till Teatern.

Allt som Tommy sa om mig var verkligen... Åååh vad jag kommer att sakna alla!
Han sa att till en början, när han anställde mig så var jag det bästa skiten av skiten som sökt jobbet! haha! och efter några månader hande han funderat på om jag verkligen passade in, men gav mig en chans till och sedan när provanställningen var över så tyckte han att jag vuxit så pass mkt att han ville ha kvar mig...

Alltså jag ber om ursäkt för alla stavfel men jag gråter så mkt att jag inte ser vad jag skriver...

Men i alla fall... Han sa iaf att han tyckte att jag var den som utvecklats mest under den korta tiden jag jobbat där, från 0 till 100 sa han! Och att han inte ångrade att han hade mig kvar! men jag behövde jobba på mitt självförtroende och ta lite mer egna initiativ! Vilket stämmer jävligt bra! jag är lite feg! Sedan sa han även att om jag verkligen ville så kunde jag bli butikschef om 10 år! Fast det tror jag inte att jag vill egentligen.. men ändå! Kul att höra! Och att jag var bland de bästa han arbetat med, som var glad och trevlig och arbetade på bra trots konkurs och allt...

han sa oxå att jag kommer få jävligt bra meriter! det känns skönt!

Men jag önskade att det inte var slut nu
! Det är det enda jobbet jag haft som jag verkligen tyckte om att gå upp tidigt på morgonen för att gå till! Jag trode faktiskt att jag skulle få vara kvar där för alltid.. Jag ville det...

De bästa cheferna och medarbetarna jag har haft någonsin! Men vi ska hålla kontakten allihopa och försöka träffas då och då allihopa som vi gjort idag!

Ursch... Det känns så tragiskt...

Vi gick till teatern allihopa, men Martina, Linda och Tommy skulle komma efter. Fast när vi kom ut och skulle möta dem så fick de inte komma in för vakterna tyckte att de var för fulla! och sen fick inte Tessan heller komma in så då ville ingen av oss vara kvar. Jag snackade lite mer med Tommy innan vi gick hemmåt och sen grät jag, hela vägen hem...
Och även nu sitter jag och gråter... Fy fan...

Nu är det verkligen slut....

Ni fattar inte hur det känns alltså.... Men nu måste jag sova för i morgon är det American Car Show med min lilleskrutta! Min bästa väns make och deras son Rasmus skulle kanske in till Norrtälje så vi skulle kanske ses! Synd bara att Pernilla jobbade! Hade vart så kul att träffa henne! Var ju ett bra tag sedan nu! Saknar henne så...

Nä nu ska jag försöka sluta gråta och gå å sova istället!
God natt!

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag började gråta när jag läste. :'(

2009-07-11 @ 11:49:50
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0