Farväl!

Igår var det sista dagen på jobbet...

Sorgligt, men så är det.. Både jag och Tessan var lite konstiga igår, vi skrattade bara åt det, men det var nog mest för att inte börja gråta istället... På vägen hem däremot höll det på att spricka... Så jag fick springa till dagis och krama om Tindra, som inte alls ville hem!

Men när vi väl var hemma och jag pratade med mamma i telefon och hon berättade att jag kanske kunde få jobba lite extra på H&M i höst så sprack det på riktigt.... Eller ja när vi lagt på då... Det är ju jätte kul att jag få jobba på H&M! Självklart! Men det är ju inte som J.C.... De bästa arbetskamraterna man kan ha och de bästa cheferna man kan ha!

Fan vad jag kommer sakna alla!!

Ikväll är det avslutnings middag typ... Martina bjuder på middag hemma hos henne och alla ska komma! Tänk er, alla är sentimentala, vinrusade och kramiga! haha! Kommer bli en mysig middag tror jag! :)
Sen blir det utgång! Vi kommer sitta på Trädgården allihopa och gråta! hahaha! Turisterna lär ju undra vart de hamnat egentligen! ;)

Men det blir bara lite vin till maten för min del! Efter kryssningen vågar jag fan inte dricka för mkt! Jag tycker att det är pinsamt! Aldrig igen!!

Om 21 dagar åker vi till Gbg! Ska fråga Kussen om han ska ner dit nåt så med så kanske man kan ta en fika med honom oxå! Och så ska jag självklart hejja på R! Men det jag absolut inte får missa är Universeum! hahaha!
Jag är så barnslig... ;) Men jag gillar't!
Synd att M flyttat till Bjuv, annars hade man ju kunnat hejja på henne med!

Nu sitter jag och kollar på Tindra som står och ritar vid v-rums bordet och säger "Bompa!!" och har Alice Cooper i öronen (Eller ena örat iaf, måste ju höra vad Tindra gör osså!) och drömmer om framtiden...
Igår var jag duktig och skickade iväg 2 arbetsansökningar! Ett säljjobb och en på en förskola! Sen fanns det inte så mkt mer jag kunde söka tyvärr, inte i Norrtälje iaf...

Jag måste nästan flytta om jag ska hitta ett jobb... Och det vill jag egentligen inte... Inte för att jag gillar Norrtälje! Eller jo, det är ju en mysig stad... Men det är ju för att här har jag ju allt innom 10 min avstånd. T.e.x om jag behöver barnvakt, någon att prata med om jag känner mig ensam och mamma å Bosse såklart!

Och flyttar jag långt så får ju inte Tindra träffa sin pappa, och det är ju inte snällt...
Men jag vet inte, är det snällare att låta henne leva urfattigt och knappt ha råd med mat då? Nu har vi ju visserligen råd med mat! Men man vet ju aldrig! Vad som hellst kan ju hända!

Fast jag tänker ALDRIG I HELA MITT LIV bo i Sthlm!! Det kan jag lova er! Vart som hellst utom där! Palla storstäder lixom! Då pendlar jag hellre! Jag vill bo som jag gör nu, en liten stad vi kusten!
Jag måste ha havet! Jag älskar havet!!

Tänk er: Du står på en brygga och tittar ut över det glittrande vattnet, solen är på väg ned, vågorna slår mot bryggan och strandkantens stenar, dofterna som väller upp och tystnad, förutom måsarnas skri i skyn och småbåtarnas puttrande lång ute på vattnet.

Där kan jag känna mig lugn! <3

Nej nu börjar jag bli sentimental igen! Så jag ska nog kramas med Tindra nu! Sen ska vi ta ett bad! ^^

Love ya all!

OO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0