All over..

Jag har världens go'aste unge!

Idag satt vi och sjöng lite efter middagen och så sjöng vi "en liten båt" och när jag slutade sjunga för att jag fick sms, så fortsatte Tindra att sjunga!

"bo bo bo lin båååt oh bo åååt"

Lät det ungefär! Så förbaskat söt!

Och hon ropar på mig hela tiden så fort jag går ut ur rummet! "mamma.. mamma.. mamma! MAMMA!!" och så kommer jag in och svarar: "Ja vad är det?" Då flinar hon och så säger hon nånting som hon vill ha eller göra! ;)

De växer upp så fort de små liven! Shit vad mkt jag har missat den 1,5 veckan hon var hos P!

Snart är tiden på J.C över... Utförsäljningen började igår och idag var det nästan tomt.... Bara några jeans och några få plagg i större storlekar kvar... Sorgligt värre! Kommer bli värsta gråteriet på torsdag när vi stänger... Jag är ledig på fredagen, men då ska några andra jobba och städa undan o.s.v.. och sen på kvällen skulle M ha avslutnings middag hemma hos sig, så jag ska fråga P eller någon annan om han kan ta Tindra på kvällen eller över natten så jag kan gå på den! Sista natten med gänget lixom....

Shit jag blir alldeles tårögd!! :(

Men nu vart jag gladare! :) Och nu ska jag lägga mig och sova!

God natt biches!

XOXO!

Kommentarer
Postat av: Kim

Oj, stängs hela butiken? Fattade de som att dom bara skulle skära ner på personal.

2009-07-08 @ 15:48:42
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: madde

Du ska se att du snart hittar ett lika roligt jobb:) jag håller tummarna för det!!!! kram gumms!!

2009-07-08 @ 19:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0