Snart far vi!

Nu åker vi ju snart!

På torsdag! Och i morgon ska jag åka och bli fotograferad av Matias! Typ en "för fotagrafering" så att jag inte ska vara så in i helvete nervös framför kameran inför den större fotograferingen! Men jag kommer nog vara nervös ändå!
Men det kommer bli kul!

Det ska bli så skönt att få komma iväg lite! Bort härifrån!

Fast det har blivit lite ändrade planer, för vi måste hämta upp två st på vägen. Så vi åker kl 01.00 istället för 03.00. men vi kommer komma fram samma tid som om vi åkte 3 ändå typ!

Men åååh! Jag bara ÄLSKAR den här låten!

Ni som har Spotify kan ju klicka här! ♥ Def Leppard - Love Bites. ♥ För er som inte har Spotify har jag det här! Ett Youtube klipp!

Jag funderade på att lägg in en länk på hela min spellista för jag bara AVGUDAR den! hehe! Den bättras ju på eftersom, men fy fan vad bra den är! Men jag gör det nästa...

ÄH WTF! -------------------->HÄR<-------------------------- Spellistan!
Men funkar ju bara för er med Spotify!

Ceep on Rockin'!


XOXOX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0