@ home again!

Nu är hon hemma igen! Mitt hjärtegull!

Som jag har saknat henne! Fast jag har försökt att inte tänka för mkt på henne.. Inte för att jag har haft tid ändå.. Jobb jobb jobb....

Jag längtar till vår Weekend i Göteborg! Universeum!
Det får väl bli camping då eftersom det är fullbokat överallt.. Annars får vi ta det två veckor senare, men då försvinner ju hela "Efter löning" grejen... Madonna har ju konsert helgen efter U2 tydligen så det går ju inte helgen efter det heller...
Knepigt det där.. Önskar att man vore rik så man kunde ta in på dyraste hotellet i stan bara! ;) Där finns det säkert alltid rum lediga! ;)

Jag har ju en trisslott iof... Men jag har inte så mkt förhoppningar på den! ;)

Tindra är så förbaskat söt! Och hon växer så fort! Hon har ju lärt sig massor på de 1,5 veckorna hon har vart hos sin pappa!!

Nä dags för ett snack-mål och sen sova!! Natti natt!

XOxoXOxoXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0