Helg party!

Ja helgen har vart riktigt skoj!

Först Teatern med Linda, Jonko, Sussie och Lindas arbetskamrat (jag och namn ni vet..)! det var kul fast man var "nykter" (Jag drack 2 cider för syns skull! ;) !) och sen hem till katterna och mysa!



Sen igår var jag iväg med en av Grabbarna grus, från Cinderella kryssningen, och hans polare till Storstaden Stockholm på Strandfest.
Arrangerad av "Tillsammans", massa folk, mysigt väder och najs musik.



Kan det bli en bättre helg?

Saknar såklart min älskade lilleskrutt som är hos sin pappa och ska vara där hela veckan!!!!
Jag ska ju jobba nu igen och Patrik har semester så hon får vara där....
Men JÖSSES AMALIA vad jag saknar henne!! Igår när jag kom hem från Sthlm var jag t.o.m tvungen att gå in i hennes rum lite....


Jag har vart jätte glad hela helgen och så, men så fort att är slut och man blir ensam igen så sjunker allt ner i botten igen och man blir skit deppig! Gillar INTE att vara ensam... Inte jämt iaf...

Ni som har SPOTIFY kan gå in på den här länken och lyssna på en skapligt bra låt! -----> HÄR <-----

Störtskön!

Nu ska jag deppa ihop lite.. :P

XO

Kommentarer
Postat av: Ela

Jag blir också skit dyster när jag är ensam, hatar att vara det, det är typ skönt i 10 minuter sen blir jag knäpp :P

2009-06-28 @ 23:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0