Het! ;)

Custom Bike Show idag!
Var ner med mamma och Bosse! Först åt vi på Åtellet! jag åt en god Sagen toast! Massor med skagen! haha! Ploppmätt vart jag i alla fall! ;)

Sen var vi ner till parken och kollade! Letade efter lillebror som skulle vara där, men inte var där... Kollade lite på Heat som spelade! Jag är såååå svag för killar med långt hår! haha! Men de var bra! Spelade lite svängiga låtar.
Jag har bara hört deras tidigare album och det var nästan bara ballader...

Sen försökte de få publiken att sjunga med.. Välkommen till Norrtälje säger jag bara!! Nästan ingen sjöng för det är ju så piiinsamt! ;)
"Sweden rock skrattar åt er" sa han! haha! så sant så.. ;)

Sen skulle mamma och Bosse handla och sen hem. men jag ville vara kvar ett tag och kolla, men frös så efter ett tag så jag gick hem jag med!

Ikväll ska blir det ferre! Jag och Madde! Hon trotsar sin förkylning och vi ska ut och partajja! Mitt hjärta! <3

Hoppas på att det blir Twin Club! Jag har bara vart där en gång med mamma för massor med år sedan! Nykter d.v.s.. ;) Så det kommer nog bli kul om vi kommer dit!

Weay!!

XXXXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0