Hmmm....

Jag gjorde ett försök till att städa här hemma medan Linda var på besök.. Socialt va? Men i alla fall... Lite disk försvann och jag dammsög! Fast det såg likadant ut en kvart senare när vi sprang in och ut från altanen.... Det sprang nämligen en pigelkotte (igelkott) utanför och mina kattern var på stackarn...

Idag har vi även gjort pannkakor... Färdiga äckliga poulver pannkakor med lite "piff".... och så hade jag ingen syltjävel hemma! Jag som var bombis på att jag hade det! Jo men lingonsylt.. Herre jösses amalia.... Som sagt är inte humöret på topp idag... Alls!

Sen finns det ju människor som gör en på dåligt humör och folk som gör en på gott humör!

Seriöst.. jag börjar tro att jag har dyslexi!! Ni skulle bara se min stavning!! Antingen det eller så skriver jag på tok för snabbt! Eller så kan jag inte styra händerna dit jag vill... Hmm.... Neurologisk sjukdom kanske? CANCER??

Här nedan ska jag nu skriva utan att rätta stavfelen så ni får se hur det kan se ut när jag skriver!

Haha vad ska jag skriva om nu då? bara för dte kommer jag inte på något.....
Tindra har vart extremt mammig idag! hon har suttit på mig som en igel och jag har knappt fått gå på toaletten! Hon har hängt i mina byxor och min tröja hela dagen! tur att jag har mjukisar!!

nu har jag ju rättat ändå av gammal vana! haha! aja..

Men iaf... Hon somnade i min famn idag nrä vi låg i sängen och kollade på filmklipp! Milton! ^^ jag grät! haha! lite töntigt kanske att gråta över en häst som dog för 10 år sedan men han var verkligen magisk! Fantasktisk häst! <3

Jag flyttade henne från min mage till min säng, men då vaknade hon direk och vilel till mig igen.... det var hart lite jobbigt med henne runt mig, speciellt idag eftersom jag får panik när någon håller fast mig eller jag känner att man blir för nårgången! och så var det verkligen idag!! Och jag vet inte hur många gången jag var nära på att börja gråta bara för att hon hängde i mina byxor...

Shit jag vet inte... jag kanske ska ringa tanten på BUP igen? jag som trode det började bli bättre!!

ja och nu börjar jag gråta bara för att jag skriver om det!! nej det avgör saken.... Jag måste prata med någon.. jag måste ju kunna vara nära min dotter!!! jag skrämmer mig själv......

nej nu ska jag försöka sova lite..... Så många stavfel det blev förresten! haha! Ja ja....
Ta en pannkaka med glass innan läggdags kanske? jag kan ju ändå inte sova.....

OoOo

Kommentarer
Postat av: Kim

ingen fara

2009-06-03 @ 10:35:23
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0