Lilla hjärtat.. ;)

spotify:track:1r1wQwRoftOMx0rvxiRDzR  <---- Asbra låt för er som har spotify! haha!

Ja du.. Igår var det en tråkig dag på jobbet! Trist...
Det var bara en sak som var rolig... När X's kompisar kom in och skulle vara "roliga" och sa: Jag vill inte köpa något, men vill du gå på middag med mig?(Etremt icke seriöst)

Jag asgarvade bara och sa: Nää-äää!!!! Hahahahaha! Då frågade han varför då men jag bara skrattade.

Jag tänkte säga något i stil med: Du är inte tillräckligt snygg för mig! Eller: Ring mig när du blivit vuxen...

Men så tänkte jag att han kanske blir ledsen och får dåligt självförtroene! ;) och sitter och gråter i timmar för att an inte fick bjuda mig på middag! Moahahaha!

Vilken looser! ;)

Idag ska jag ringa massa samtal och sen kanske gå ner på stan en sväng...

OoOo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0