Mental breakdown...

Jag vet inte om Soc vill att man ska ha skulder upp till öronen och vara orolig och ha ångest hela dagarna för att räkningarna inte är betalda! jag har fortfarande inte fått några pengar!!
Vilket betyder att jag inte betalt några räkningar!! Den enda räkningen jag har betalt just nu är internet, för jag vet inte om hon betalat räkningarna elelr om jag får pengar för att göra det.. Det har ju vart så olika med olika kontakter och det här är min tredje kontakt nu....

Jag skulle ringa, från Skype... Men sladden hade trasslat in sig i hjulet på databordet och jag vart galen och skrek så att Tindra vart jätte rädd och kröp ner i min famn.... Jag ville inte fortsätta att dra i den ifall jag skulle ha sönder något och sen så satte jag mig och började gråta....

Ett glas vin och en snus hade inte suttit fel nu..... Eller något stark lugnande..... Sova bort alla problemen.... Shit vad jag hatar att vara vuxen!
Jag kommer få en psykos och gå tillbaka till barndomen och sitta med napp och få ha blöja och skit....

Nej men seriöst.... Jag har -0 stubin idag och ingen lust till nånting alls! Det ser ut som ett helvete här hemma för Tindra har slitit fram alla Patriks speltidningar och spritt runt i hela v-rummet, jag har ställt fram allt julpynt som jag skulle ta ut i förrådet men har ingen ork alls.... Jag vill bara sitta i min säng och gråta....

Jag vill inte äta för jag mår illa... Men jag måste ju såklart, annars kommer jag försvinna totalt...
Jag vill inte gå ut, för då kanske folk ser mig och det orkar jag inte....
Jag vill inte mer alls....

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag finns här <3

2009-06-02 @ 16:04:06
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0