På date med Tommy Lee!

Jag är liiiite stolt över mig själv!
För idag har jag badat (Utomhus!!) för första gången sedan jag var i Thailand för ca 4 år sedan! ;)
Jag har legat och stekt i 4 timmar nere vid Lommarbadet och träffade på P's syrra och vi tog ett dopp!
Jag kände, efter 3 timmar, att det kunde behövas! ;) Så jag har doppat mig ända till axlarna! hihi! Jag som är värsta badkrukan!!

Annars så låg jag i solen och åt kanelbullar, drack VARMT vatten och var på date med Tommy Lee!! ;) Jag fick nämligen av bok av världens bästa Bosse i helgen! Tommyland!! Så den har jag läst medan jag solade och hade Mötley i hörlurarna!!

Kan det bli mer najs än så?

Jo det kan det......

Sen ville jag bara tala om att jag har världens bästaste bästa kompis!! Ida - min älskade älskade vän! Ingen annan bryr sig som du! Jag önskar att vi kunde bo lite närmre varandra! Men snart så! ;) Hoppas jag! haha!
vad var väntetiden på en lägenhet i city sa du? 11 år? hahahaha! Bara 9 år kvar då! ;)

XO

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh du är så gullig! Blev så rörd när jag läste ditt inlägg! Klart jag bryr mig om världens bästa therese!! Det kan gå fortare att få en lägenhet bara ligga i ;)

2009-06-29 @ 16:03:44
URL: http://frokenmodig.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Haha jag läste så fort att jag läste "Älskade Ida jag önskar vi vore ihop..." hihi

2009-06-29 @ 16:51:01
URL: http://jerseyko.blogg.se/
Postat av: Kim

var du vid badet ensam från början?

2009-06-30 @ 12:22:55
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0