Sött!

Jag har världens sötaste Mormor!! ^^
Hon skickar brev till mig där det står: Det fanns 500 kr över trots allt! Och behöver du inte pengarna så kan du använda dem som "lyxpengar" nu när det är Sveriges nationaldag!

Jag tjatar på att hon INTE behöver skicka pengar! Men så gör hon det ändå.. Hon tycker väl om att känna sig lite behövd! ;)

Nu har jag försökt få Tindra att somna för hon var jätte trött och klängig... Lade henne nu utan välling. Men hon skrek mest bara! Nu är hon tyst så hon lär väl somna snart!

Sen ska vi knata över till mamma!


Pratade med min soc kontakt idag oxå! Fick äntligen tag på henne! Hon hade "missat" att ge mig en utbetalning! Men jag får 4990 kr i morgon eftermiddag....
Det räcker väl till hyran, dagis och elen iaf med de 3000 jag har kvar nu och det är ju skönt!
Och jag har handlat lite mat redan och betalat internet oxå så det blir ingen panik med pengar den här månaden! Skönt som attan ska jag tala om!
Men lite trist att de ska slarva så och att jag ska behöva få betalningspåminnelser för det!

Nej nu ska jag slappa medan Tindra sover! kanske lägga mig i soffan och vila lite?

xOxO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0