The end is comming soon!

Jaha så var det snart slut då....

Idag har jag jobbat! Heldag! Känns i benen ska jag tala om! haha! var ner till AMS på lunchen och bad dem boka tid med min handläggare, men hon hade semester.... Så de skrev till henne att hon skulle höra av sig!

Och inte har jag svurit idag! Inte en endaste gång! Eller jo, en gång tyst i huvudet.. ;) men det var ju bara jag som hörde ifall det inte finns någon som kan läsa tankar! ;)


Ida!!! Ring mig snarast! jag har en sak att berätta för dig! ;)


Jag känner mig mer och mer motiverad att plugga klart de sista ämnena jag har kvar i B&F! Jag ska gå ner på lunchen i morgon och kolla på kompassen vad som finns! ;)

Idag blir det sova tidigt! Har gäspat hela dagen idag! haha!

Nej.. KEEP ON MOVING BITCHES!! Love ya!


XOXOXOXOXOXOXOXOXO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0