Inte lätt..

(Det är inte kul att vara jag....)

Jag vill sååå mycket ta en kvällspromenad nu.. Känna den fuktiga skogsdoften när man går längs elljusspåret och bara filosofera... Men det går inte....

Massa vill och massa kan inte...

Skulle vara najs att ha någon att prata med nu... Prata om allt som händer och allt man känner.... Sitta med en kopp thé och bara snacka.... Gråta ut på någons axel....

Jag får flytta till Uppsala helt enkelt... Jag saknar alla mina vänner så fruktansvärt mycket!!!

Pernilla, Niclas och Rasmus - Jag har nog inte träffat dem sedan vi var hos dem på Ralles födelsedagskalas... Eller jo, nisse träffade jag ju när han var här och drack äckligt kaffe en snabbis! Men Pernilla.... Henne saknar jag massor! Umgås bara hon och jag en dag skulle vara underbart!!

Ida och Lucas - Träffade dem för inte så länge sedan ju, men det hade vart trevligare att kunna besöka varandra lite oftare! Och att  JAG kunde ta mig till henne! Hon ska ju inte behöva åka hit varje gång ju...

Arvid och Sofie - Ja det var väl ett tag sedan jag träffade dessa två oxå! Och dom ska ju få bebis oxå! Saknar faktiskt tiden då jag och Arvid kunde prata om allt när som hellst... Och Arvids mamma! <3 hihi!

Och alla andra som man typ aldrig träffar!!

Vi får ta och styra upp ett jätte kalas så alla kan träffas och mysa! ^^ Men jag vill även träffa alla en-och-en....

Nä jag ska försöka lägga mig tidigt (Lite sent för det kanske? haha! 23.04 är klockan) och gå upp tidigt så jag kan lägga mig tidigt i morgon istället! ^^ haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0