Mask?

Jag är inne i någon slags "nere period".... Jag är hyper känslig för allt och känner mig ensammast i hela världen.... Jag är deppig och överreagerar på allt!

Nog om det...

Jobbade idag! Tiden gick relativt fort fast det fanns inget att göra...

Hämtade Tindra på dagis som var jätte glad åt att se mig! Känns så underbart när hon lyser upp sådär! ^^
Sen busade vi heeeeela kvällen! Eller vi åt lite pannkaka som blev över till middag! Jag gjorde en pannkakstårta! hihi! SEN busade vi! Mysungen är ju så söt!

När jag skulle klippa Tindras naglar så såg jag att hon hade en sticka under nageln! Stackarn.. Fick ut en liten bit, men den satt rätt så djupt.. Inte rätt ner utan snarare sidleds.. Men i alla fall.. Jag fick inte ut hela så den får väl växa ut med nageln. Så länge det inte blir inflammerat så är det ju ingen fara!

Ringde mamma för att fråga vad jag skulle göra och Tindra fick prata med henne! Hon satt med värsta smilet medan mamma pratade med henne och när jag tog telefonen så vart hon jätte ledsen och sa "Mommo"! haha! Hon ville prata mer med mormor! <3 Hjärtat!

Men vi ska till mormor i morgon och baka! Jag har bestämt att vi ska baka i alla fall! haha! Det ska ju regna i morgon så vi måste hitta på något man kan göra innomhus.

Jag tror dessutom att mina katter har mask.. Eller man kan tro det så som dom äter!! Jag måste i vilket fall avmaska dom.. Undrar om avmaskningsmedlet jag har fungerar fortfarande? Har det något bäst före datum? Måste kolla det... Det är ju så dyrt med avmaskningsmedel!!

Och jag såg igår att jag hade en sårskorpa på magen som jag inte visste hur den kommit dit.. Och så kliade jag bort den som jag gör med alla sårskorpor.. Och nu är det en bula där som är röd och kliar!
Och jag som har värsta fästing fobin är helt säker på att jag haft en fästing där!!!

Nu har jag inget mer att berätta...
Ska försöka somna tidigare idag.... God natt!

XO

Kommentarer
Postat av: Kim

När ska vi ses igen? :) Jag ska tävla nästa helg också, 14e i Rimbo.

2009-06-04 @ 00:10:37
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Ida *Meya och Tex mamma*

Nä en festing va det inte. Du kan inte missa en fästing för de släpper inte bara hur som helst :) Det suger upp sej under ett par dagar för att bli smällfeta och sen lossnar de. Dessutom sticks det rejält när de sätter sej och sen kliar de! Jag har haft ganska många. Bodde ju på rådmansö och hade två collie hundar och den ena sov alltid i min säng ^^

2009-06-04 @ 22:28:40
URL: http://idaelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0