<3 Day!

Jag har sömnproblem!
Jag vet vad problemet är men det finns inte mycket jag kan göra åt det tyvärr.. Och Sömntablett är ju uteslutet när jag har Tindra här! WTF...

Idag har vi vart nere i parken och lekt med min kusin Regina och hennes två små! Nova är ju ett halvår äldre än Tindra och de lekte fint för det mesta! Tindra ville mest vara i lekparken och inte alls vara med mamma och de andra! haha!
Hon bara kutar iväg och lyssnar inte alls på mig när jag skriker på henne så jag måste springa 10000 ggr efter henne! Skitunge... ;)


Nova och Tindra!


Sen vart jag så kissnödig att vi var tvugna att gå och hälsade på Andreas på glasmästeriet där jag passade på att kissa. Pratade med honom en snabbis innan han skulle hem.
Efter det gick vi till Ica och handlade! Det vart så tungt att vi fick ta bussen hem!

Väl hemma så busade vi en stund i min säng så den ser ut som om någon har försökt döda någon i den! Madrassen på sniskan och lakanet i ena änden av sängen! ;) Men vi hade kul!

Sen var det dags för middag! Och jag satt och läste tidningen och när jag tittade upp.....
Så låg Tindra och sov i sin mat! haha! Stackarn hade ju inte sovit något på hela dagen så hon var helt slut! jag var ju bara tvungen att ta ett kort på henne! hahaha!


Sötis!

Men jag väckte henne.. Eller jag torkade av henne medan hon sov och lyfte upp henne och la henne i min säng och då vaknade hon. Pigg som en lärka!

Så vi tog ett bad! Ett låååångt bad! Mysigt som attan! Vi bubblade och hade vattenkrig! Tvättade håret med hennes nya schampoo! Och försökte få henne att doppa huvudet (Tippa henne bakåt) men hon totalvägrar!! Så jag fick lära henne att titta upp i taket så hon inte får allt vatten i ansiktet! Annars har vi bara tagit en svamp med skum schampoo från apoteket och tvättat med, men då blir inte hela håret riktigt rent!
Men nu schamponerade jag in hela håret och så hällde jag vatten över henne med svampen! Någon gång måste hon ju lära sig! Nu vågar hon åtminstione sitta i vattnet! ;)

Sen var det läggdags strax efter badet!

Och nu sitter jag här och kan inte bli trött.. Eller trött men inte kan sova....
Men jag ska väl försöka...

xOXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0