Min älskade!

Jag hatar regn.. Eller jag hatar inte regnet.. Jag hatar att det inte finns något att göra när det regnar! Jag måste skaffa ett riktigt regnställ till både mig och Tindra, med regnhatt och allt, så vi kan vara ute i regnet och leka!

Helgen har varit sådär.. I fredags var vi ner på stan en sväng, föbi jobbet och sen åt vi lunch med min söta kära lillebror, kusin Peter och deras kompis Jonte! Sen köpte lillebror jorgubbar till mig! *Söt* Jag önskar att vi kunde umgås lite oftare!
Efter det gick vi hem till mamma. En sväng förbi Blomsterlandet och handlade blommor till mamma att ha på tomten! Hon är så duktig på sånt där.. Jag vill oxå ha en trädgård att påta i.. Eller åtminstone ha råd att köpa blommor till min lilla rabatt på altanen...
Jag ville ju ha murgröna som kunde växa upp i taket på balkongen ovanför.. Men mamma säger att verenda granne kommer ha en murgröna på sin balkong då! haha! Men alla gillar väl växter? Eller?

Sen bjöd mamma på middag som jag fick laga! Haha!

Igår kom vi bara ut en snabbis på kvällen och gick till Coop (Eller Domus som pappa säger!) och handlade. Passade på när det inte öste ner. Men idag har det öst ner hela dagen!

Idag har vi bara vart inne hela dagen och myst, busat och tråkat.. Vi har kollat på min anime serie (Eller jag kollade och Tindra sov i min famn!) och så spelade jag lite Sims 3 medan hon sov i sin säng. En riktig tråkdag alltså!

Visst, jag kan leka med Tindra.. Men det är ju inte så kul att bara leka hela dagen heller.. Man vill ju göra annat! Vi har lekt, ritat och jag har föröskt lära Tindra att känna igen bokstäverna i sitt namn! Hon är så fruktansvärt smart!
Det har hon garanterat inte fått från mig i alla fall! haha!

Men hon lärde sig snabbt att se skillnad när jag skrev tre ord: Kisse , mamma och Tindra. Hon pekade på sitt namn och sa: Tinna! Sen skrev jag samma 3 ord i en annan ordnig, läste upp och pekade på dem. Och samma sak igen, hon pekade på sitt namn och sa: Tinna!

Min älskling! Jag är så stolt över henne! Det bästa jag har gjort i mitt liv! Jag ska göra ALLT för att hon ska få det bästa i framtiden! ALLT!

Nu ska jag spela lite Sims tror jag.. Eller kolla lite FMA? Det såterstår att se...

XO!

Kommentarer
Postat av: Kim

Min mamma säger domus också! Haha.



Och OBS säger pappa, det är väl typ samma?

2009-06-17 @ 12:45:54
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0