Från :( till :)

Jag hatar kvällar....
Mörkt, ensamt och deprimerande.... Fy...

Jag önskar att jag kunde ha högre volym i hörlurarna (ja jag har det nu mer på kvällarna så jag kan spela lite högre!) så min hjärna smälter ut genom näsan eller nåt! hahahaha!

Jobbat heldag idag! Tessan var sjuk så det var bara jag och Tommy! Kul att äntligen få chansen att visa vad jag kan!! Jag sålde som fan och jobbade arslet av mig ska jag få be att tala om! Och jag hoppas att han såg det och inser att jag är bra att ha! ^^
Jag sålde t.e.x jeans för 3900 till en kund idag!! Weeei me!

Jag hoppades att Tessan skulle vara sjuk i morgon oxå så jag kunde få jobba då med, men hon skulle komma i morgon.. Attans....

Får hålla tummarna på Projekt nr 2 istället!!

Nu kom Tingaliin på i hörlurarna! ^^ Den blir man alltid glad av! hehe! *Dansa dansa dansa* hahaha!

Åååh jag har förresten världens sötaste dotter!! Ni anar inte!! Det finns inget underbarare än min skrotunge! Min lillstrumpa! Min lilla kyckling! Min sockertopp! Min.. Ja ni förstår... ;)

Varför tänker jag alltid på min mamma när jag hör: Magaluf - Orup? haha! Samma med Ace of Bace! ;) Jag minns när vi åkte Fiestan till kärleksudden med mamma och poppade Ace of Bace med nervevade rutor! Jag minns t.o.m hur bilen luktade! hahaha! Helt sjukt vad musik kan väcka minnen! Skitbil, men vi "älskade" den! ;)
*Älskar dig mamma* (Om mamma inte kan läsa det här så får Bosse hälsa vidare! hehe!)

Nu vart jag genast mycket gladare! :) jag ska tänka på min mamma varje kväl! haha! Vad knäppt det lät... Tindra tänker jag ju på jämt! ^^

Jag har förresten börjat drömma igen! Det var ett tag sedan! Eller ja, sedan jag minndes vad jag drömde menade jag.... Mina vanliga helt sjuka drömmar! Jag älskar dem! haha!
Några exempel är:

Piratstad - Nät och segel överallt och Fredrik (Patriks brorsa) försökte döda mig och vi började fäktas i ett av näten och jag föll i vattnet och det fanns jätte fiskar där som jag tyckte var läskiga och jag försökte klättra upp på den jätte höga muren upp till land!

Spökhus - En grön vålnad jagar mig genom oändliga korridorer tills jag ledsnar och vänder mig om och skriker: UUUÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHH!!!! och börjar jaga vålnaden med en ljusstake istället! haha!

Ja det finns så många mer knäppa drömmar jag skulle kunna skriva om men ni skulle tro att jag var sjuk i huvudet och låsa in mig i ett vadderat rum! haha!

Om å om å om igen - Pelle Almgren och Wow liksom

Så jälka bra! Jag hittade en bra sommarskiva på Spotify!! "Svensk sommar" heter den! Tyvärr minns jag inte hur man länkar! haha!

Nä nu ska jag... Göra något annat....

XOXOXOXO!

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskar dej också gumman, det vet du, mest av allt i hela världen!! (på delad plats med några andra, men det vet du vilka;)) Puss

2009-06-11 @ 10:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0