En timmas tiominuters promenad?

Jaha ja vad folk i den här staden är mogna och uttråkade... Inte konstigt att man inte vill umgås med hälften av dem!
Jag ska tydligen bli polisanmäld på onsdag! bara så ni vet.... Så om vi inte ses på ett tag så sitter jag inne i 4 år! hahahahahahahahahahahaha!

Sen är jag tydligen en dålig mamma för att jag har dåligt med pengar... Jag försöker ju i alla fall, till skillnad mot vissa andra! Men men.. Nog om det!


Helgen då!


Jo Custom Bike Show i lördags med mamma och Bosse! Kallt som fan, men det visste ni ju!
Sen träffade jag Madde och vi gick hem till Tomas och satt där och drack hela kvällen! Lite tråkigt, men mysigt på samma gång! haha! Jag ville ju upp till Twin Club men grabbarna var för fega för att planka.. haha!

Vaknade sent på söndagen! Det var skönt att få sova ut lite! Sen kom Patrik över med Tindra och busade. De tog även ett bad tillsammans! Patrik gnäller ju att han aldrig får bada (De har dusch!) och sen tyckte han att Tindra behövde tvätta håret! Så då slog vi två flugor i en smäll!

Sen när han gått så var Tindra jäääääätte trött! Hon hade inte sovit något på dagen! Så vid 19 tiden kom hon och kröp upp i min famn i en liten boll med huvudet på mitt knä och jag kliade henne i håret ett tag tills jag upptäckte att hon somnat!
Mysan! Så hon fick sova utan välling och med sin stickade tröja på sig! Hade ju inte hjärta att väcka henne för att sätta på pyjamas! Tur att jag böt blöjan precis innan!!

Min älskade älskade dotter! Finns inget bättre! Hon får mig att skratta hur arg eller ledsen jag än är! DET är kärlek!! <3

Och idag var vi lite trötta båda två så det tog ett tag innan vi kom ut. Men vi gick och handlade lite MAT och på hemvägen så fick Tindra gå en bit och vi fastnade vid en lekplats! Gullungen älskar ju att gunga! Haha! Snart har hon kommit på hur man gör fart själv oxå! ;) Och rutschkana är ju kul det med!
Så det tog oss en timma att komma hem från coop som vanligtvis tar ca 10 min om hon sitter i vagnen!
Men hon utforskar ju omvärlden och jag hade inga frysvaror så då fick det gå.. ;)

Det är ju underbart att se henne glad!!

Nej en snabbdusch kanske och sedan sängen?

XOXO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej så nu kan man inte läsa din blogg på ca 4 år ;)Tråkigt, antar att man inte får blogga i finkan ;) Hahahahhahhahah... Dumma folk som alltid vräker ut sig för världens minsta lilla sak. "Jag ska polisanmäla dig" Så moget.

2009-06-09 @ 08:13:21
Postat av: Ida *Meya och Tex mamma*

Jaha vad har du nu gjort?(inte gjort) för att förtjäna detta?! Jaha så hur bra man är som förälder sitter i plånboken?! Märkligt.

2009-06-09 @ 16:28:30
URL: http://idaelisa.blogg.se/
Postat av: madde

ohh ja e grymt sur på henne. att kasta ur sig sådana där saker. du är en underbar mamma:( glöm aldrig det! och det där är såååå larvigt. saknar er! ja ska jobba imorgon men sen kan vi ses igen;)

puss

2009-06-10 @ 21:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0