Aj, oj, nej...

Tindra blir inte frisk.... Hon vaknar på nätterna och är täppt i näsan, hon hostar och i natt var hon alldeles svullen om överläppen och kinderna!
Det enda positiva är att hon inte har feber längre!

Men jag undrar varför hon svullnade upp sådär... Nu har det gått ner, men hon har kliat sig på kinden i typ 2 dagar nu... Jag ringde mamma mitt i natten och nästan grät i panik för jag visste inte vad jag skulle göra...

I morgon ska jag ringa barnläkarmottagningen i alla fall... Hon ska ju på återbesök för örat och jag ska fråga, om örat inte blivit bättre, om man kan få något annat att ge henne eftersom hon vägrar ta kåvepeninen.. Jag behöver bara plocka fram doseringssprutan så springer hon i panik!
helt värdelöst...

Då ska jag även passa på att fråga om nästäppan (De kommer säga saltlösning!) och hostan! Och svullnaden...

Måste ner till banken oxå.... Och jag har förbannat ont i ryggen av att fått bära runt på Tindra hela tiden.. Hon är super mammig! Skit jobbigt! Inte ens när Patrik var här å hälsade på en stund idag så ville hon slita sig från mig....
Jag kan lova att jag har krympt minst 2 cm!

Jag har 2 punkter mellan kotorna i ryggraden som gör så in i helvete ont! En vid ryggslutet och en precis under nacken... I ryggslutet har jag fått bara nu under helgen.... Kiropraktor gratis tack!!

Nej nu ska jag sova och hoppas på att få sova hela natten, elelr i alla fall mer än 4 timmar.... 8 timmar på 2 dygn är inte kul!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns stolpiller man kan be Dr om, som man ger i ändtarmen...(penicillin).Sen kan man ju fråga om hostmedicin som är bra mot hosta, till natten...(Lepheton) men den får man diskutera med Dr om, för barn under 2år kan man vara lite kinkig att skriva ut till, beroende på vad hon väger m.m

2009-03-09 @ 00:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0