Det här är jag!

Det här är jag:


Jag heter Anna Therese Nordqvist, född Anna Therese Marianne Wickberg.

 

Jag föddes 30 Juli 1985 på Danderyds BB.

 

Jag försöker vara snäll mot alla.
Jag är bra på att ge råd till andra, men dålig på att följa mina egna.
Jag är känslig och tar åt mig av det mesta.
Jag brukade vara en lugn och tålmodig människa.
Jag har blivit psykisk nedbryten i många år, men är på väg up igen.
Jag är inte frisk, det måste man veta när man pratar med mig.
Jag är svår att lära känna på djupet, det är få som vet mitt sanna jag.
Jag är en obotlig romantiker.
Jag blir lätt kär, men har svårt att bli förälskad.
Jag har svårt att lita på människor, men jag försöker.
Jag tror oftast att goda handlingar och komplimanger har en baktanke.
Jag är mycket blyg den första tiden man träffar mig.
Jag brukar bli rätt så framåt efter ett tag.
Jag älskar att diskutera.
Jag tycker om att kolla på en bra film under täcket i soffan.
Jag är beroende av mobilen och datorn.
Jag tycker om att ha bra sex. (Men vem gör inte det?)
Jag tycker om att diskutera sex.
Jag är en riktig gottegris.
Jag vill leva i lyx, men inte ha för mycket pengar.
Jag är extremt velig och har svår beslutsångest.
Jag har inte hittat mig själv än, ens vid 23 års ålder.
Jag tycker själv att jag är korkad.
Jag tycker oftast att jag är ful, men även snygg ibland.
Jag är modig när det inte är i verkligheten, men fegar oftast ur IRL.
Jag vill vara någon jag inte är.
Jag har nog fler hemligheter än FBI.
Jag tror inte på gud, men jag tror att det finns något som styr våra öden.
Jag är nog världens vimsigaste människa.
Jag tror på det övernaturliga.
Jag brukar ofta ändra mig för en person istället för att vara mig själv för att jag tror att de tycker om mig mer då.
Jag tror verkligen på att om jag sätter på mig mina "Lucky day" strumpor, så får jag en "lucky day".


Sen finns det såååååå mycket mer om mig... Men det skulle bli så långt och ni skulle ledsna efter halva! Så jag stoppar här! ;)
Om någon är intresserad av att veta mer så:

Jag älskar att svar på frågor och fylla i enkäter! ;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0