Frisk!

Tindra är frisk!
Inga öroninflammationer, inga röda svullna halsar och bara lite snuva och hosta!
Det enda hon inte kunde förklara var det att hon svullnade upp... Hon sa att det kan ha berott på massa olika saker; vad hon ätit, tänder, infektioner...
Men hon såg ingen svamp i munnen på henne så det måste ha varit någon liten reaktion på något hon ätit....

Sen fick jag recept på hostmedicin, men bara ifall det skulle bli värre! Nu har ju Tindra sovit någolunda bra, bara vaknat av att hon hostar nån gång men somnat om igen, de senaste två nätterna. Så man får väl hoppas att man slipper hämta ut medicinen!

Så i morgon ska jag ringa dagis och kolla om vi kan komma i morgon eller på fredag! På torsdag ska hon ju dit ändå för jag ska ju jobba då!

Har precis klämt i mig 2 appelsiner! Känner att nu när Tindra börjar bli bättre så blir jag värre! Så jag måste C-vitamin boosta mig så jag inte blir värre! jag kan ju inte vara sjuk den enda dagen i veckan jag jobbar!

På tal om jobb så ska jag kika lite på AMS nu!

Kommentarer
Postat av: Kim

När ska vi leka igen?

2009-03-10 @ 14:22:00
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0