Gaah!

Bah.. det finns ju inga jobb!
Kollar i Stockholm oxå.. Jag vill ju jobba med försäljning.. Men inte telefonsäljare eller stå på ett j*a torg och mota på folk prylar...
Typ butik eller liknande.. Café går bra oxå!

Men i Norrtälje finns det inga jobb... och de som finns behöver man körkort för..

Väktare skulle vara kul! men då är det kvällar och det funkar inte med Tindra... Mina valmöjligheter sjunker ju betydligt...
Det måste vara ett 9-6 jobb i Norrtälje där man inte behöver körkort....
Kul... De kryllar ju av dem här!!

Ett säljarjobb lät ganska kul, men verkade lite skumt då man kunde typ vinna saker om man sålde bra! Typ PS3, plattv och resor!! Och man fick 400 kr per besök man gjorde hos kunderna och man kunde som max ha 53 besök i månaden.... Eller nåt... Verkade i alla fall helskumt!

nej dags för natten!!

Kommentarer
Postat av: Ela

Du har inte funderat på att söka inom vården? Där brukar man kunna få ganska lätt på äldreboende o så. Jag ringde och fick komma på möte och nu har jag fått vicktjänst.Kanske är bättre än inget även om det inte är väärldens roligaste jobb kanske :)

2009-03-24 @ 07:31:49
URL: http://karateelixx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0