Kört!

jaha nu har jag betalat elen och hyran och har 110 kr var på kontot och typ3 räkningar kvar.... Internet, CSN och dammsugarpåsarna....
Och sen ska jag ju ha mat oxå!

Som tur är så får jag underhållsbidraget av Patrik ikväll, men det får jag ju kontant så jag måste in och betala på banken och det kostar ju extra...
Men men....

Och Soc får man ju inte tag på alls.... Ska ringa kl 08.00 på måndag! Då MÅSTE jag ju komma fram!

Jobb var det ju oxå.. Inget nytt på den fronten... Alla jobb som verkar roliga och som kan passa mig är körkort obligatoriskt eller så är det kväll/natt.... Det är kört för mig helt enkelt.....

Tindra sover nu och jag sitter å lyssnar på musik (Ovanligt va?) och funderar på vad man ska göra i helgen.... Sno lite vin av pappa och sitta hemma och dränka sorgerna!? ;)
Nej.. Nåt med vännerna ska jag göra i alla fall! Ja...

Jag ville ju åka till Uppsala och träffa Ida och Lucas! Men nu har jag ju inte råd med det tyvär.. :'( Hade jag haft Tindra med så hade jag ju åkt gratis! Får ta det nästa helg då kanske...
Men det känns så taskigt att bara skjuta fram det jämt.. Sist (Förra helgen) så var vi snoriga båda två och ville inte smitta ner Lucas med något.... Och nu har jag inte råd....
Ja ja jag hoppas hon förstår i alla fall....
Nu ska jag lägga mig och vila ett tag!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åk nästa helg med Tindra så hoppas vi att jag och Rasmus är friska så kan vi oxå åka dit :)

2009-03-27 @ 15:14:14
URL: http://jerseyko.blogg.se/
Postat av: Ida

Klart jag förstår! Kom när du kan!

2009-03-27 @ 21:53:05
URL: http://frokenmodig.blogg.se/
Postat av: Kim

Jag vet hur det är när pengarna inte räcker till. =(



Tack så mycket, ska bli skönt att komma iväg! :)

2009-03-28 @ 00:28:50
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0