Rent!

Nu har jag äntligen fått bort stoppet i dammsugaren och köpt en ny skurmopp! ^^,
Så nu är det jätte rent här hemma igen!

Tindra hjälpte till att skura! Hon höll i skaftet medan jag skurade! Lillstrumpan.. *Älskar*

Men nu är hon och stökar ner i sitt rum igen! Kör runt med sin bobbycar och pratar för sig själv! Ingen feber har hon haft på ett tag nu, så jag hoppas det går över helt snart! Hon är ju fortfarande snorig och hostar....

I morgon kommer Tindras farfar hit och passar henne ett tag medan jag är på "ärende" ;)

Jag tror att jag trivs väldigt bra med min nya "livsstil"! Jag har inte ledsnat än i alla fall! Vilket jag brukar göra ganska snabbt ibland...

Nu börjar unga mödrar!!

Kommentarer
Postat av: Ela

kollar också på Umga mödrar men en del av dom verkar inte rikigt ha alla hästar hemma ktr jag :P

2009-03-05 @ 19:03:28
URL: http://karateelixx.blogspot.com
Postat av: Johanna

Jag håller med Ela, en av dom där tjejerna ville ju inte ens byta blöja på sin son, och lät hennes morsa göra det hela tiden o_O

2009-03-06 @ 10:50:13
Postat av: Kim

Hur e din nya livsstil?

2009-03-10 @ 00:01:47
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0