Sry..

Det har vart dåligt med uppdatering här.. Men jag har inte haft ork att sitta vid datorn...

Satte mig typ här nu enbart för att ta reda på vilka datum Sirkku, "spåtanten", sa att det var något som skulle hända.

2011-11-28 och 2012-12-21 Var det!

Så, mamma vi får vänta ett tag till innan vi vet....

Det har inte hänt så mkt sedan sist.... Jobbat och vart med Tindra som vanligt! Kollat på 2 filmer har jag gjort! Brokeback Mountain *Äntligen* men den var inte så jätte bra som jag trode den skulle vara.... Och så såg jag klart Yes Man! Den var bra!

Somnade tidigt igår! Det var skönt! Men Tindra vaknade ju gärna kvart i 5!! Jag vet inte varför hon vaknar tidigare och tidigare... det är skit jobbigt, både för henne och mig! Hon somnade i vagnen på väg till dagis igår... Annars brukar hon ju vara jätte pigg på vägen till dagis....
Men men...

Nej nu ska jag göra något annat roligt!

Kommentarer
Postat av: Amandah

Min födelsedag ju O_O

2009-03-21 @ 08:33:28
URL: http://devingle.blogg.se/
Postat av: Kim

Yesman såg vi ju hos Tobbe. :p



Okej, det vore en idé. Men hur spärrar man samtal?

2009-03-26 @ 07:29:21
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0