Teri the slut!

Haha ja du....
Folk får för sig sånna konstiga saker....

Jag har precis städat här hemma! Eller bara plockat upp alla saker på golvet och dammsugit. TinTin är på dagis så jag måste passa på då! ;)

Har pratat md en gammal kompis på msn! Han är i USA och pluggar och kommer hem till Sverige om två veckor igen! Har inte träffat honom på typ 5 år! Så vi bestämde att vi skulle träffas då och ta en fika! Like back in the days!
Enligt "vissa" så är Fika och Kolla på film enbart att ha sex... Men jag vet inte... Visst är kakor och bakelser goda, men inte så man får orgasm av dem! haha!
Och film.. Ja det beror ju på filmvalet! haha!

Men det ska bli kul! Prata gamla minnen! Gamla raggartiden! haha! Ja fy fan.. Vad höll man på med? Visserligen är raggare ett trevligt folk! Men jag var nog ingen riktig raggare.. ;)
Jag gillar bara bilarna! hehe!

Men om du så vill så kan jag vara den du tror att jag är!
Jag kan se till att det blir så! Det är bara att fortsätta att tro, blunda och önska riktigt hårt så lovar jag att det blir verklighet!
Ja fy fan....


Teri the Slut! That's me!


Kommentarer
Postat av: Kim

Fy fan för vem?

2009-03-13 @ 11:21:51
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Kim

Naaw <3



Aha, tänkte att det finns många. ;)

2009-03-13 @ 11:41:52
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0